Έχετε κάποια στιγμή αντιληφθεί ότι ξεχάσατε να κάνετε μια σημαντική δουλειά;

Εάν ναι, τότε σίγουρα δε δουλεύετε ακολουθώντας ένα ημερήσιο πρόγραμμα εργασίας, (To-Do List).

Βασικός κανόνας ενός ημερήσιου προγράμματος εργασίας ( To-Do List ), είναι να σχεδιάσουμε την  ημερήσια μας δραστηριότητα θέτοντας σωστές προτεραιότητες.

Καταγράφουμε στο ημερήσιο πλάνο εργασίας μας  τα θέματα που πρέπει να ασχοληθούμε.

Έχοντας μπροστά μας τη γενική εικόνα των δραστηριοτήτων που πρέπει να κάνουμε, μπορούμε να επιλέξουμε ανά πάσα στιγμή το πιο επείγον και ενδιαφέρον.

Τα βάζουμε σε σειρά ενδιαφέροντος, ώστε να έχουμε μια γενική εικόνα των δραστηριοτήτων της ημέρας.

Η λίστα θα μας βοηθήσει να έχουμε συνεχώς στο μυαλό μας τα πιο ενδιαφέροντα και επείγοντα θέματα, χωρίς το φόβο να τα ξεχάσουμε.

Εάν τελειώσετε τις σημαντικές σας δουλειές τις πρωινές ώρες  η μέρα σας θα είναι επιτυχημένη και δεν θα έχετε άγχος.

Τώρα γιατί κάποιοι, ένα σχετικά μικρό ποσοστό του συνόλου των ανθρώπων, κατορθώνουν να κάνουν στο ίδιο χρονικό διάστημα περισσότερα πράγματα από τους άλλους;

Ο λόγος είναι σαφής.

Προγραμματίζουν τις δουλειές τους και διαχειρίζονται τον χρόνο τους καλύτερα.