Σημαντικοί Παράγοντες Διαχείρισης και Απώλειας Χρόνου

///Σημαντικοί Παράγοντες Διαχείρισης και Απώλειας Χρόνου

Σημαντικοί Παράγοντες Διαχείρισης και Απώλειας Χρόνου

 

ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΕΙΣ (MEETINGS)

Είναι εν δυνάμει παράγοντες απώλειας χρόνου.

Πολλές επιχειρήσεις φρενάρουν τη δυνατότητα των στελεχών τους να αναπτύξουν τη παραγωγικότητα και αποτελεσματικότητα τους, αφήνοντας τα να συμμετέχουν σε τόσα πολλά meetings ώστε να μην τους μένει χρόνος να εφαρμόσουν αυτά που αποφασίζουν στα meetings

Ας προσπαθήσουμε να αποφεύγουμε την οργάνωση meetings ήσσονος σημασίας.

Να υπάρχει πάντα μια ατζέντα του meeting με αυστηρά χρονικά πλαίσια.

Ένα meeting αρχίζει και τελειώνει πάντα στην ώρα του.

Πρέπει να υπάρχει ένας σταθερός χρόνος περάτωσης του meeting, διότι όλα τα meetings πρέπει να αρχίζουν και να τελειώνουν πάντα στη καθορισμένη τους ώρα.

Πρέπει πριν τη συνεδρίαση να έχετε μια ξεκάθαρη εικόνα του τι περιμένετε από αυτό το meeting.

Πολλοί μάνατζερ αποτυγχάνουν στο να διαχειριστούν το χρονοδιάγραμμα ενός meetings.

Πείτε όχι εάν δεν υπάρχει ένας σημαντικός λόγος να οργανώσετε ή να συμμετάσχετε σε ένα meeting.

Αναθέστε σε κάποιον άλλον να παρευρεθεί στη θέση σας (Delegation).

Αντικαταστήστε ένα meeting με ένα διαφορετικό και γρηγορότερο τρόπο επικοινωνίας.

Κάντε μικρά meetings με ένα θέμα.

Η ΑΝΑΒΛΗΤΙΚΟΤΗΤΑ (PROCRASTINATION)

Η αναβολή είναι μία ένα από τις δράσεις που επηρεάζουν πολύ άσχημα την παραγωγικότητα και την αποτελεσματικότητά μας.

Αναβολή θα πει αφήνω για αύριο κάτι που μπορώ και πρέπει να κάνω άνετα σήμερα.

Εάν θέλουμε να αναβάλουμε κάτι για αργότερα ας αναρωτηθούμε γιατί το κάνουμε;

Εάν δεν βρούμε μια αιτία το κάνουμε σήμερα.

Ας αποβάλουμε από πάνω μας τη κατάρα, διότι περί κατάρας πρόκειται, της αναβολής.

Είναι η μεγαλύτερη αιτία απώλειας χρόνου.

Το να αποφεύγουμε τις αναβολές είναι μία πολύ απλή αλλά σημαντικότατη απόφαση η οποία παίζει πολύ σημαντικό ρόλο, τόσο στη επαγγελματική όσο και επαγγελματική μας ζωή.

Εάν πρέπει και μπορείτε να κάνετε κάτι σήμερα κάντε το σήμερα, τώρα.

Προσοχή!! Αναβάλλοντας συνεχώς κάτι, στο τέλος της εβδομάδας να μείνουμε με εκκρεμότητες που θα μας κρατήσουν το Σάββατο στο γραφείο.

Και αυτό είναι μεγάλο πρόβλημα.

Αναβάλλοντας χαραμίζουμε σημαντικό χρόνο και ενέργεια.

Πρέπει να την αποφεύγουμε με κάθε κόστος.

Εάν δεν προλάβετε να τελειώσετε κάτι σήμερα αρχίστε τη συνέχειά του το επόμενο πρωί.

Η διαχείριση του χρόνου προϋποθέτει πειθαρχία σχεδιασμό, συνήθεια, συμπεριφορά, και βοήθεια από μερικά καλά εργαλεία .

Αλλά εάν τα χειριστείτε καλά, θα σας το ανταποδώσουν με μεγαλύτερη παραγωγικότητα και μείωση του στρες.

Η σωστή διαχείριση του χρόνου είναι ότι καλύτερο μπορείτε να κάνετε για να βελτιώσετε τη παραγωγικότητα και τη αποτελεσματικότητά σας.

Αναβολή είναι ο νούμερο παράγοντας απώλειας χρόνου.

Βγάλτε την έξω από τη ζωή σας

Δεν υπάρχει καλύτερος χρόνος για να κάνετε μια δουλειά από το τώρα.

Η γυναίκα μου λέει ότι κάθε μικρή δουλειά δε απαιτεί περισσότερο από 3-4 λεπτά της ώρας για να γίνει.

Και έχει δίκιο.

ΠΟΛΛΑΠΛΗ ΣΤΟΧΕΥΣΗ (MULTITASKING)

Πολλοί από εμάς έχουμε την εντύπωση ότι η πολλαπλή στόχευση είναι ο αποτελεσματικότερος δρόμος, για να επιτύχουμε πολλά πράγματα στον ίδιο χρόνο.

Η αλήθεια είναι ότι θα τα καταφέρουμε καλύτερα εάν αφοσιωθούμε και επικεντρωθούμε σε ένα θέμα.

Η πολλαπλή στόχευση εμποδίζει την παραγωγικότητα και θα πρέπει να αποφεύγεται ώστε να βελτιωθεί η διαχείριση του χρόνου.

Startup Stock Photos

ΠΑΡΑΧΩΡΙΣΗ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΩΝ (DELEGATION)

Είναι κοινή επιθυμία όλων μας να παίρνουμε περισσότερες αρμοδιότητες από αυτές που μπορούμε να φέρουμε σε πέρας.

Έτσι αποκτούμε άγχος.

Το να παραχωρούμε αρμοδιότητες δε σημαίνει ότι θέλουμε να αποφύγουμε κάποιες υπευθυνότητες.

Είναι μια πολύ ενδιαφέρουσα λειτουργία του ΜΑΝΑGΕΜΕΝΤ.

Δεν είναι δυνατόν να τα κάνουμε όλα μόνοι μας.

Ούτε βέβαια είναι δυνατόν να μας φορτώνουν επιπλέον αρμοδιότητες όταν ο χρόνος μας δε μας φτάνει να φέρουμε σε πέρας αυτές που ήδη έχουμε.

Δεν πρέπει να πιστεύουμε ότι όσες περισσότερες αρμοδιότητες έχουμε τόσο απαραίτητοι είμαστε για την εταιρεία μας.

Μια από τις εξαιρετικότερες δεξιότητες διαχείρισης του χρόνου είναι όταν αναγνωρίσετε ότι δεν είστε το κατάλληλο άτομο, για να κάνετε μια συγκεκριμένη δουλειά.

Δεν είναι σωστό να ξοδεύουμε χρόνο σε μια δουλειά την οποία μπορεί να την κάνει ένας υφιστάμενός μας.

Μην τα κάνουμε όλα μόνοι μας.

Υπάρχουν και άλλοι στην εταιρεία.

Ας σκεφτούμε ποιες δουλειές μπορεί κάποιος καλύτερα από εμάς.

Είτε διότι έχει διαθέσιμο χρόνο, είτε διότι έχει περισσότερες γνώσεις για το θέμα και μπορεί να φέρει γρηγορότερο και καλύτερο αποτέλεσμα.

Δεν είναι εύκολο να παραχωρήσουμε αρμοδιότητες.

Πρέπει να επιλέξουμε μεγάλη προσοχή σε ποιον θα τις παραχωρήσουμε, να τον ενημερώσουμε σωστά και λεπτομερώς ώστε να είμαστε σίγουροι ότι η δουλειά θα γίνει στην ώρα της και σωστά.

Μια παραχώρηση αρμοδιότητας μας σώζει χρόνο και το κυριότερο δημιουργεί υφισταμένους.

Σίγουρα είναι ένας σημαντικός παράγοντας παρακίνησης.

Startup Stock Photos

ΘΕΤΩ ΧΡΟΝΙΚΑ ΟΡΙΑ (SET UP DEADLINES)

Είναι σημαντικό όταν έχετε μια δουλειά στα χέρια σας να βάζετε ένα χρονικό όριο ολοκλήρωσής της.

Και βέβαια θα κάνετε ότι είναι δυνατό να κρατήσετε το χρόνο.

Κάντε τη δουλειά δικιά σας δουλειά, υιοθετείστε την.

Αναρωτηθείτε πόσο χρόνο θέλετε για να ολοκληρώσετε μια δουλειά και πόσες ημέρες .

Καλό είναι να προκαλείτε τον εαυτό σας να κρατάει τα χρονικά όρια.

By |2018-03-04T23:49:43+00:00Μάρτιος 4th, 2018|Η Διαχείριση του χρόνου|0 Comments

About the Author:

Kατηγορίες

Επιχειρηματικά θέματα

Kατηγορίες

Kατηγορίες