ΤΕΤΡΑΓΩΝΟ 1. Πλεονεκτήματα (Strengths)

///ΤΕΤΡΑΓΩΝΟ 1. Πλεονεκτήματα (Strengths)

ΤΕΤΡΑΓΩΝΟ 1. Πλεονεκτήματα (Strengths)

Τα Πλεονεκτήματα είναι Εσωτερικοί Θετικοί παράγοντες λειτουργίας της εταιρείας. (Strengths-(Internal Positive Factors).

Αρχίστε τη διαδικασία της SWOT Analysis συλλέγοντας και καταγράφοντας πληροφορίες, οι οποίες αφορούν όλα τα πλεονεκτήματα (Strengths) της εταιρείας σας , αυτά δηλαδή που σας δίνουν μεγάλο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, που αφορούν το θέμα της ανάλυσής σας και τα οποία μπορείτε να χρησιμοποιήσετε.

Στον καθορισμό και την εκτίμηση των πλεονεκτημάτων σας πρέπει να λάβετε υπόψιν σας τόσο τις γνώμες του εσωτερικού περιβάλλοντος της εταιρείας σας, όσο και τις γνώμες των πελατών σας, και γενικά των ανθρώπων της αγοράς στη οποία δραστηριοποιήστε.

Τα συμπεράσματα που θα καταγράψετε πρέπει να είναι ρεαλιστικά.

Θα καταγράψτε πλεονεκτήματα τα οποία βρίσκονται υπό την ευθύνη και τον έλεγχο σας, και για τα οποία έχετε το δικαίωμα της απόφασης.

Είναι η βάση πάνω στην οποία μπορούμε κτίσουμε μια επιτυχία και να διατηρήσουμε.

Είναι οι ωφέλιμες όψεις μιας οργάνωσης ή οι ικανότητες ενός οργανισμού, που περιλαμβάνει ανθρώπινες ικανότητες προσωπικές, ατομικές, ή ομαδικές , οικονομικές πηγές προϊόντα και υπηρεσίες.

Μεγάλα πλεονεκτήματα ενός οργανισμού είναι επάρκεια οικονομικών πηγών, μεγάλος αριθμός προϊόντων, όχι χρέη, αφοσιομένοι υπάλληλοι κλπ.

Ερωτήσεις που μπορείτε να κάνετε σχετικές με τα πλεονεκτήματα.

Τί είναι αυτό που κάνετε πολύ καλύτερα από όλους τους άλλους, και που σας κάνει να είστε, εάν είστε, κορυφαίοι στον κλάδο μας.

Πού είσαστε μοναδικοί;

Γιατί σας προτιμούν οι πελάτες σας;

Για την εξαιρετική εξυπηρέτηση και φροντίδα που προσφέρετε στους πελάτες σας;

Για τα εξαιρετικά και πολλές φορές πρωτοποριακά προϊόντα σας;

Για το εξαιρετικά εκπαιδευμένο προσωπικό σας, το οποίο διακρίνεται για την ποιότητα των γνώσεων και επιδεξιοτήτων και το οποίο θεωρείτε πολύ μεγάλο ανταγωνιστικό πλεονέκτημά σας;

Σε ποιούς τομείς έχετε τη δυνατότητα προσφοράς υπερέχουσας αξίας στον πελάτη;

Ποιά είναι γενικά και ειδικά η φήμη της εταιρείας σας;

Ποιά είναι τα πλεονεκτήματα που βλέπουνε οι άλλοι σε σας;

Ποιούς εσωτερικούς θετικούς παράγοντες διαθέτετε και οι οποίοι μπορούν να χρησιμοποιηθούν στην εκμετάλλευση ευκαιριών;

Έχετε αναπτύξει εξαιρετικές διαπροσωπικές σχέσεις με τους πελάτες σας;

Σε τί επίπεδα βρίσκεται η τεχνολογική οργάνωση της εταιρείας σας;

Οι σχέσεις συνεργασίας μεταξύ των συνεργατών της εταιρείας σας σε τι επίπεδο βρίσκονται;

Ποιές πηγές έχετε στη διάθεσή σας;

Ποιες είναι οι σπουδαιότερες εμπειρίες και ειδικεύσεις σας;

Ανταποκρίνεστε γρήγορα σε νέες και πρωτότυπες ιδέες;

Ποιό είναι το κορυφαίο πλεονέκτημά σας σε αυτόν τον τομέα;

By |2018-01-06T17:16:55+00:00Ιανουάριος 5th, 2018|SWOT Analysis, Επιχειρηματικά θέματα|0 Comments

About the Author:

Kατηγορίες

Επιχειρηματικά θέματα

Kατηγορίες

Kατηγορίες