Η ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΑ ΤΩΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΩΝ ΣΗΜΕΡΑ

///Η ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΑ ΤΩΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΩΝ ΣΗΜΕΡΑ

Η ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΑ ΤΩΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΩΝ ΣΗΜΕΡΑ

300-400 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ SLIDES ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝΤΑΙ ΚΑΘΕ ΗΜΕΡΑ

Περισσότερα από 30 εκατομμύρια στελεχών επιχειρήσεων, καθημερινώς, σε όλο τον κόσμο, κάνουν παρουσιάσεις (Source: Microsoft, 2001).

Τα περισσότερα από αυτά τα στελέχη χρησιμοποιούν το Power Point , δημιουργώντας καθημερινώς 300-400 εκατομμύρια διαφανειών.

Το μεγαλύτερο ποσοστό αυτών των παρουσιάσεων, περίπου 90% δεν επιτυγχάνει κανένα αποτέλεσμα και περίπου ένα ποσοστό 30-40-% δεν υποφέρεται.

Κάθε στιγμή που περνάει, ακόμη και αυτή τη στιγμή που διαβάζετε αυτό το κείμενο, αμέτρητα ταλαίπωρα άτομα παρακολουθούν βαριεστημένα, κουρασμένα και απορημένα παρουσιάσεις κακώς προετοιμασμένες και κάκιστα εκτελεσμένες.

Τι συμβαίνει άραγε, ώστε ένα τόσο σημαντικό επιχειρηματικό εργαλείο αντί να είναι αποτελεσματικό, και να δίνει λύσεις σε προβλήματα, να δυσφημείται διαρκώς, και να δημιουργεί έντονες και αρνητικές αντιδράσεις;

Στο γιατί συμβαίνει αυτό η απάντηση δεν είναι απλή.

Οι αιτίες είναι πολλές.

Πώς είναι δυνατόν να παρακολουθήσεις με ενδιαφέρον μια παρουσίαση με αμέτρητες διαφάνειες οι οποίες είναι περίπλοκες, γεμάτες ατέλειωτα κείμενα και λεπτομέρειες, νούμερα, καμπύλες, κολώνες, πίττες, διαγράμματα, και όλα αυτά με ένα σωρό χρώματα, και κυρίως πρόχειρα προετοιμασμένες;

Πώς είναι δυνατόν να ενδιαφερθείς για αυτά που λέει ο παρουσιαστής όταν του λείπει η διάθεση, το πάθος, η σιγουριά για το θέμα του και η ειλικρινής προσπάθειά του να εμψυχώσει και να κινητοποιήσει το ακροατήριο;

Υπάρχει κανείς που να ενδιαφερθεί για μια παρουσίαση από την οποία λείπει το κυρίαρχο μήνυμα, και η οποία χαρακτηρίζεται από έλλειψη απλότητας, σωστής δομής, και της οποίας η μεγάλη διάρκεια μπορεί να σου σπάσει τα νεύρα;

Τί να πεις και για τη διάρκεια της παρουσίασης;

Η υπέρβαση του χρόνου είναι κανόνας απαράβατος για μερικούς.

Κάτι τι οποίο δε πρέπει να γίνεται ποτέ.

Μια συμβουλή.
Εάν δεν μπορούμε να ξεπεράσουμε τα παραπάνω προβλήματα ,τότε υπάρχει μόνο μία λύση.

Δεν κάνουμε τη παρουσίαση, διότι δε πρόκειται να επιτύχουμε τίποτα.

Δεν πρόκειται ποτέ να επιτύχουμε τους στόχους για τους οποίους οργανώσαμε τη παρουσίασή μας.

Έτσι θα κερδίσουμε χρόνο, κόπο και χρήμα τόσο για μας όσο και για το ταλαίπωρο το ακροατήριο μας.
Ας σκεφτούμε το εξής απλό.

Εάν έχουμε ένα ακροατήριο 40 ατόμων και του μιλήσουμε για μισή ώρα, εμείς θα χάσουμε μισή ώρα από την δουλειά σας και 20 ώρες εργάσιμες το ακροατήριό μας δηλαδή 2-3 εργάσιμες ημέρες θα χαθούν για την εταιρεία.

Η αλήθεια είναι ότι είμαστε πεπειραμένα στελέχη, έχουμε τον δικό μας τρόπο με τον οποίο κάνουμε τις παρουσιάσεις μας.

Ίσως και να έχουμε παγιώσει κάποιες τεχνικές.

Μπορούμε εάν θέλουμε να συνεχίσουμε να κάνουμε τις παρουσιάσεις μας σύμφωνα με αυτά που γνωρίζουμε.

Μπορούμε όμως κάνοντας ένα σωστό αυτοέλεγχο και κρητική να προσπαθήσουμε να προσαρμοσθούμε στις απαιτήσεις μιας σύγχρονης παρουσίασης, προχωρώντας προς στο μέλλον.

Μια εξαιρετικά οργανωμένη συνεδρίαση και παρουσίαση, παίζουν κυρίαρχο ρόλο στη ανάπτυξη μιας επιτυχημένης καριέρας.

About the Author:

Kατηγορίες

Επιχειρηματικά θέματα

Kατηγορίες

Kατηγορίες