ΠΟΙΟ ΕIΝΑΙ ΤΟ ΑΚΡΟΑΤΗΡΙΟ ΜΟΥ;

ΠΟΙΟ ΕIΝΑΙ ΤΟ ΑΚΡΟΑΤΗΡΙΟ ΜΟΥ;

Ο πρωταρχικός στόχος του παρουσιαστή είναι να επιτύχει να μεταφέρει το μήνυμα ή τα μηνύματά του στο ακροατήριο του.

Κατά συνέπεια είναι πολύ σημαντικό να γνωρίζει κατά το δυνατόν καλύτερα ποιό είναι το ακροατήριό του, δηλαδή, ποιοί θα συμμετάσχουν στην παρουσίαση του και τί περιμένουν από αυτόν, ώστε να ταιριάξει τα κείμενα της παρουσίασής του, στις ανάγκες του ακροατηρίου του.

Ας προσπαθήσουμε λοιπόν να γνωρίσουμε όσο το δυνατόν καλύτερα το ακροατήριό μας.

Στόχος μας είναι να προσδιορίσουμε τις προσδοκίες του, τις ανάγκες, τους στόχους και τις επιθυμίες του.

Τί απαιτήσεις θα έχουμε εμείς από το ακροατήριο μετά το πέρας της παρουσίασης.

Πρέπει λοιπόν συνεχώς να βάζουμε τον εαυτό μας στη θέση του ακροατηρίου μας.

Είναι σημαντικό να καταλαβαίνουμε το ακροατήριο μας, αλλά και να αντιλαμβανόμαστε ότι μας καταλαβαίνουν.

Βέβαια δε πρέπει να ξεχνάμε ότι το ακροατήριο μας δεν ενδιαφέρεται για το πόσο εξαιρετικοί παρουσιαστές είμαστε, αλλά εάν θα ακούσει κάτι που θα τον βοηθήσει, κάτι που θα λύσει κάποιο πρόβλημα του, ή θα του καλύψει κάποια ανάγκη.

Κάτι που πράγματι τον ενδιαφέρει.

Η προετοιμασία μιας παρουσίασης πρέπει να αντιμετωπίζεται με μεγάλη προσοχή και με θετική διάθεση.

Προσέξτε!

Έχετε να παρουσιάσετε κάτι το πολύ σημαντικό.

Υπάρχει ένα ακροατήριο που περιμένει να ακούσει κάτι που να το ενδιαφέρει πάρα πολύ.

Για να αποσπάσετε την προσοχή του θα πρέπει να ετοιμάσετε μια παρουσίαση απλή, ξεκάθαρη, κατανοητή, με σημαντικά μηνύματα.

Λαμβάνοντας υπόψη λοιπόν ότι το περιεχόμενο της παρουσίασης είναι το σημαντικότερο στοιχείο της, θα πρέπει να κάνετε μια πολύ εμπεριστατωμένη έρευνα, ώστε να συνθέσετε αυτό το περιεχόμενο.

Δίνουμε λοιπόν μεγάλη προσοχή στην έρευνα για την προετοιμασία του κειμένου, ερευνώντας το θέμα μας από διάφορες πηγές.

Εάν η παρουσίασή μας έχει μεγάλη σημασία για το ακροατήριο χρειάζεται χρόνος και κόπος να την προετοιμάσουμε.

Πρέπει να αρχίσουμε τη προετοιμασία της τώρα.

Αρχίστε την προετοιμασία ΤΩΡΑ.

About the Author:

Kατηγορίες

Επιχειρηματικά θέματα

Kατηγορίες

Kατηγορίες