Η ΟΜΟΡΦΙΑ ΤΗΣ ΑΠΛΟΤΗΤΑΣ ΣΤΙΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

///Η ΟΜΟΡΦΙΑ ΤΗΣ ΑΠΛΟΤΗΤΑΣ ΣΤΙΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Η ΟΜΟΡΦΙΑ ΤΗΣ ΑΠΛΟΤΗΤΑΣ ΣΤΙΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

“Everything should be as simple as possible, but not simpler.”
Albert Einstein

Πρέπει να παρακολουθείτε το ακροατήριο συνεχώς.

Μόνο έτσι θα αντιληφθείτε ότι συνεχίζει να σας ακούει και ενδιαφέρεται για αυτά που λέτε.

Ρίξτε μια ματιά στο utube και παρατηρείστε με πόση απλότητα ο Steve Jobs παρουσίαζε τα προϊόντα της Apple.

Θα αποσπάσετε το ενδιαφέρον του ακροατηρίου σας μόνο με απλές φράσεις, απλές λέξεις και απλά και λίγα slides.

Ναι όσο το δυνατόν λιγότερες διαφάνειες.

Προσέξτε όμως λίγες διαφάνειες αλλά πολύ δυναμικές.

Και τί είναι αυτό που χαρακτηρίσει μια δυναμική διαφάνεια;

Το λίγο Κείμενο, οι ελάχιστοι αριθμοί, και τα λίγα και απλά στατιστικά στοιχεία που περιέχει.

Μη ξεχάσετε να χρησιμοποιήσετε εικόνες η φωτογραφίες.

Όταν λοιπόν προσφέρετε κάποια λύση του προβλήματος που έχει το ακροατήριό σας ή ακόμη και ο πελάτης σας πρέπει να κάνετε τα πάντα ώστε αυτή η λύση ναι όσο το δυνατό απλούστερη.

Επικεντρωθείτε σε Ένα έως Τρία Σημεία Κλειδιά της παρουσίασης.

Τα Νούμερα μπλέκουν το Ακροατήριο
Πρέπει να είναι απλά:

(Οι πωλήσεις μας δεν ήταν 17.385.753,67 €
Οι πωλήσεις μας ήταν 17.4 Εκ. €)
Όχι περισσότερα από 10-20 νούμερα ανά διαφάνεια.

Μόνο ένα νούμερο ανά φράση.

Τα πολύ μικρά γραφικά είναι άχρηστα.

Ποτέ διαφορετικούς χαρακτήρες στην ίδια γραμμή.

Δοκιμάστε τις διαφάνειες με τον προβολέα σας διότι η προβολή αλλάζει τα χρώματα.

Το ακροατήριο δεν σας προσέχει, ούτε σας ακούει, όταν διαβάζει μια διαφάνεια.

 

 

 

 

About the Author:

Kατηγορίες

Επιχειρηματικά θέματα

Kατηγορίες

Kατηγορίες