ΠΩΛΗΤΗΣ Η ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΤΟΥ ΠΕΛΑΤΗ;

///ΠΩΛΗΤΗΣ Η ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΤΟΥ ΠΕΛΑΤΗ;

ΠΩΛΗΤΗΣ Η ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΤΟΥ ΠΕΛΑΤΗ;

Οι πελάτες απαιτούν από τον πωλητή ποιότητα και αξία, όχι μόνο όσον αφορά το προϊόν και τις υπηρεσίες του, αλλά και όσον αφορά και τις μεταξύ τους σχέσεις.

Εξυπηρέτηση και Ικανοποίηση του πελάτη σημαίνει ανάπτυξη εξαιρετικών διαπροσωπικών σχέσεων.

Η Συμβουλευτική Πώληση προϋποθέτει μεγάλη εμπειρία, η οποία βοηθάει στη δημιουργία εμπιστοσύνης του πελάτη προς το πρόσωπο του πωλητή.

Μια αποτελεσματική συνεργασία με τον πελάτη μας που έχει σαν στόχο τη λύση των προβλημάτων των πελατών μας, είναι το αποτέλεσμα του συνδυασμού της εμπειρίας μας με την εμπειρία τόσο του πελάτη, όσο και του συνόλου των συναδέλφων της εταιρείας μας.

Ο πελάτης βλέπει στο πρόσωπο μας κάποιον που θα τον βοηθήσει να λύσει το πρόβλημα του, ένα άτομο το οποίο χρειάζεται , και το αναγνωρίζει σαν επαγγελματικό φίλο.

Ένα άτομο αξιοπρεπές, αξιόπιστο, το οποίο μπορεί να εμπιστευτεί.

Ο συνεργάτης αλλά και το σύνολο των συνεργατών της εταιρείας, γίνονται μια μεγάλη πηγή γνώσεων, οι οποίες βοηθούν στην απόσπαση και το κτίσιμο της εμπιστοσύνη του πελάτη.

Πρέπει όμως να τονίσουμε ότι πολύ σημαντικός παράγοντας είναι η συμπεριφορά, και το επίπεδο της καθημερινής φροντίδας που παρέχουμε στους πιο σημαντικούς συνεργάτες μας, δηλαδή στους πελάτες και τους συναδέλφους μας.

Αναμφίβολα ο σημαντικότερος στόχος ενός συνεργάτη είναι να ανακαλύπτει και να βγάζει στην επιφάνεια τα προβλήματα, τις ανάγκες, και τις επιθυμίες του πελάτη, και να κάνει ότι είναι δυνατόν να τον βοηθήσει προτείνοντας τις κατάλληλες λύσεις.

Για να επιτευχθεί αυτός ο στόχος, βασική προϋπόθεση είναι η ανάπτυξη εξαιρετικών και μακροχρόνιων σχέσεων με τον πελάτη

Έτσι ο πωλητής λειτουργώντας πλέον σαν έμπιστος σύμβουλος του πελάτη προσπαθεί να λύσει τα όποια προβλήματά του και να καλύψει τις πιθανές ανάγκες του, προσφέροντας του υπερέχουσα αξία μέσω εξαιρετικών προϊόντων και διακεκριμένης εξυπηρέτησης.

Αυτή η διαδικασία παράγει πάντα αξία, και αυξάνει την αποτελεσματικότητά μας.

Σημαντικοί παράγοντες που επηρεάζουν τις σχέσεις μας με το πελάτη, είναι η σωστή προετοιμασία της συνεργασίας μας, η συμπεριφορά μας, και γενικά το επίπεδο της εξυπηρέτησης, και της φροντίδας που του παρέχουμε.

Ο επαγγελματισμός μας χαρακτηρίζεται από το ποιος είστε και την προστιθέμενη αξία που προσφέρετε στους άλλους.

 

REFERENCES
lance Alston February 2, 2015
Clarity, Simplicity, Transparency:
New Dimensions Wealth Management

Dr. Maynard Brusman
Consulting Psychologist and Executive Coach
The Case for Clarity:
A Key Leadership Quality

Leandro Herrero
Speaker – Author – Consultant
June 24, 2014 |
The three ‘magic’ words: transparency, clarity and fairness

Jennifer Olney | L6.8.2013
Leadership Development
Clarity Brings a Leader’s Vision to Llife

Moira Alexander
Feb 10, 2015 6:30

By | 2017-09-20T18:31:33+00:00 Ιούλιος 30th, 2017|Επιχειρηματικά θέματα, Πωλητής|0 Comments

About the Author:

Kατηγορίες

Επιχειρηματικά θέματα

Kατηγορίες

Kατηγορίες