Ο ΧΑΡΟΥΜΕΝΟΣ ΠΕΛΑΤΗΣ

///Ο ΧΑΡΟΥΜΕΝΟΣ ΠΕΛΑΤΗΣ

Ο ΧΑΡΟΥΜΕΝΟΣ ΠΕΛΑΤΗΣ

Ο ΧΑΡΟΥΜΕΝΟΣ ΠΕΛΑΤΗΣ

Δεν είναι απλά ένας ευχαριστημένος ή ικανοποιημένος πελάτης.

Είναι ένας πραγματικά χαρούμενος πελάτης, ο οποίος χαίρεται να συνεργάζεται μαζί μας.

Επιτυγχάνεται κυρίως όταν η εξαιρετική φροντίδα εκ μέρους της εταιρείας ξεπερνάει τις προσδοκίες του πελάτη.

Είναι μια συνεργασία η οποία χαρακτηρίζεται από εμπιστοσύνη, αξιοπρέπεια και αλληλοαναγνώριση.

Προσοχή στα μικρά καθημερινά πράγματα διότι αυτά βοηθούν πολύ στην δημιουργία χαρούμενου πελάτη.

Έναν τέτοιο πελάτη πρέπει να τον εκπλήσσουμε θετικά.

Και αυτό το επιτυγχάνουμε ξεπερνώντας τις προσδοκίες που έχει ο πελάτης από τη συνεργασίας μας, καλλιεργώντας ένα ειλικρινές ενδιαφέρον για τον πελάτη, και δημιουργώντας μια ευχάριστη επαγγελματική σχέση.

Ο χαρούμενος πελάτης είναι ένας ομαδικός επιτυχημένος στόχος.

 

REFERENCES

Increase Customer Satisfaction (9 Strategies)
By Ross Beard
August 16, 2013 .

The 8 Principles of Customer Delight
By Matt Ehrlichman
Founder and CEO of Porch.
Nov.4,2o14

Differentiate Between Customer Satisfaction and Customer Delight?
Andrea Collins, Internet Strategist, Sterlingmedia.co.uk
August 30. 2013S

6 Rules for Building a Customer-First Company
Firas Kittaneh
Mar 25, 2015

Why Customer Satisfaction Is Important (6 Reasons)
Customer Satisfaction – January 20, 2014 By Ross Beard

 

By |2018-01-03T12:40:21+00:00Ιούλιος 30th, 2017|Επιχειρηματικά θέματα, Πελάτης|0 Comments

About the Author:

Kατηγορίες

Επιχειρηματικά θέματα

Kατηγορίες

Kατηγορίες