ΟΙ ΠΡΟΣΔΟΚΙΕΣ ΤΟΥ ΠΕΛΑΤΗ

///ΟΙ ΠΡΟΣΔΟΚΙΕΣ ΤΟΥ ΠΕΛΑΤΗ

ΟΙ ΠΡΟΣΔΟΚΙΕΣ ΤΟΥ ΠΕΛΑΤΗ

Οι πελάτες στην εποχή μας δεν αρκούνται σε μια απλή ενημέρωση ή πληροφόρηση σχετική με τα προϊόντα μας.

Δεν αρκούνται σε μια συμβατική συνεργασία.

Ο Πελάτης επιθυμεί μια ευχάριστη συνεργασία παραγωγική και αποτελεσματική.

Θέλει να έχει την συνεργασία που θέλει όταν τη θέλει και όπου τη θέλει.

Και εμείς πρέπει να είμαστε πάντα πλάι του.

Ο πωλητής σήμερα αντιμετωπίζει απαιτητικούς πελάτες με πολλές γνώσεις, οι οποίοι θέλουν να έχουν εμπιστοσύνη στους προμηθευτές τους και με τους οποίους θέλουν να συνεργάζονται με υψηλή επαγγελματικότητα, αποζητώντας πληροφόρηση, εμπειρία, επαγγελματισμό.

Οι προσδοκίες του πελάτη από τον πωλητή είναι πολλές και σημαντικές.:

• Γνώσεις, Τεχνικές, Υπευθυνότητα.
• Σεβασμό στην αντιμετώπιση του πελάτη.
• Εντιμότητα και Αξιοπρέπεια.
• Ευχάριστη προσωπικότητα και παρουσία.
• Σεβασμό στο χρόνο.
• Συναισθηματικό Αυτοέλεγχο.

Δεν πρέπει ποτέ να απογοητεύσουμε έναν πελάτη.

Εάν καταφέρουμε να μην απογοητεύσουμε τον πελάτη μας τότε θα έχουμε αποκτήσει ένα πολύ μεγάλο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.

Βέβαια ο πελάτης μπορεί να έχει πολλές απαιτήσεις και προσδοκίες, και να πιστεύει ότι τα πάντα μπορούν να γίνουν και εύκολα και γρήγορα.

Εμείς όμως δε θα δώσουμε ποτέ και καμία υπόσχεση στον πελάτη μας εάν δε είμαστε απόλυτα σίγουροι ότι θα τη κρατήσουμε.

Είτε η υπόσχεση γίνεται από μας, είτε απευθείας από την εταιρεία φροντίζουμε να είμαστε σίγουροι ότι θα τηρηθεί στην εντέλεια

Μια αλήθεια.

Όσο καλύπτουμε τις προσδοκίες του, ο πελάτης τόσο και ανεβάζει τον πάχη των προσδοκιών του.
Σωστό.

Παρόλα αυτά όμως δικός μας στόχος είναι να ξεπερνάμε κατά το δυνατό και δίκαιο τις προσδοκίες του πελάτη.

Η Υπερκάλυψη των Αναγκών και Προσδοκιών του Πελάτη Απομακρύνει Παράπονα και Δύσκολες Καταστάσεις

 

REFERENCES

The Complete Guide To Customer Expectations
Customer Satisfaction, Customer Service –
By Ross Beard October 15, 2013 .

Customers want more: 5 new expectations you must meet now
by Michele McGovern
June 30, 2016

What Customers Want
Βy: Russ Lombardo
14.3.2013

Customer Expectations: 7 Types All Exceptional Researchers Must Understand
By Scott Smith, Ph.D.
December 10, 2012

 

By |2017-09-24T13:22:15+00:00Ιούλιος 30th, 2017|Επιχειρηματικά θέματα, Πελάτης|0 Comments

About the Author:

Kατηγορίες

Επιχειρηματικά θέματα

Kατηγορίες

Kατηγορίες