ΚΑΘΟΡΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΥΠΕΡΚΑΛΥΨΗ ΤΩΝ ΑΝΑΓΚΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΣΔΟΚΙΩΝ ΤΟΥ ΠΕΛΑΤΗ

///ΚΑΘΟΡΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΥΠΕΡΚΑΛΥΨΗ ΤΩΝ ΑΝΑΓΚΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΣΔΟΚΙΩΝ ΤΟΥ ΠΕΛΑΤΗ

ΚΑΘΟΡΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΥΠΕΡΚΑΛΥΨΗ ΤΩΝ ΑΝΑΓΚΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΣΔΟΚΙΩΝ ΤΟΥ ΠΕΛΑΤΗ

Οι απαιτήσεις του πελάτη για εξαιρετικά ποιοτικά προϊόντα, φήμη της εταιρείας και του συνεργάτη, και διακεκριμένη εξυπηρέτηση έχουν ανέβει κατακόρυφα.

Άλλωστε ο Πελάτης έχει πολλές εναλλακτικές λύσεις για να λύσει τα προβλήματα και να ικανοποιήσει τις ανάγκες του.

Έτσι λοιπόν απαιτεί εξαιρετικά προϊόντα, πολύ καλές τιμές, παροχή διακεκριμένης εξυπηρέτησης και φροντίδας, άριστες διαπροσωπικές σχέσεις οι οποίες βασίζονται στην αξιοπιστία και εμπιστοσύνη.

Και βεβαίως όλα αυτά να προσφέρονται από μια εταιρεία και έναν συνεργάτη των οποίων η φήμη βρίσκονται σε ανώτατα επίπεδα.

Βασικός στόχος πλέον του πωλητή δεν είναι απλά και μόνο να πείσει τον πελάτη να προτιμήσει το προϊόν του.

Είναι συνεργαζόμενος σαν σύμβουλος μαζί του να δημιουργήσει ένα ευχαριστημένο πελάτη, θα έλεγα χαρούμενο πελάτη.

Είναι να δημιουργήσει μια μακροχρόνια επαγγελματική σχέση και φιλία η οποία θα χαρακτηρίζεται από αξιοπιστία και εμπιστοσύνη.

Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι επαγγελματική πώληση σημαίνει ενδυνάμωση των Διαπροσωπικών Σχέσεων.

Ένας σύγχρονος λοιπόν επαγγελματίας πωλητής πρέπει να βάζει τον εαυτό του στη θέση του πελάτη και να βλέπει τα πράγματα όπως τα βλέπει ο πελάτης.

Με αυτό τον τρόπο, και έχοντας εξαιρετικές τεχνικές πωλήσεων, και γνώση των προϊόντων του συνεργάζεται με τον πελάτη, και δρώντας σαν ομάδα προσπαθούν μαζί να λύσουν προβλήματα και να ικανοποιήσουν ανάγκες.

Είναι αυτοί οι παράγοντες οι οποίοι προσδίδουν στην εταιρεία σας αλλά και σε σας ένα μέγα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στην αγορά και εξασφαλίζουν την μακροχρόνια επιτυχία σας.

REFERENCES

The Complete Guide To Customer Expectations
Customer Satisfaction, Customer Service –
By Ross Beard October 15, 2013 .

Customers want more: 5 new expectations you must meet now
by Michele McGovern
June 30, 2016

What Customers Want
Βy: Russ Lombardo
14.3.2013

Customer Expectations: 7 Types All Exceptional Researchers Must Understand
By Scott Smith, Ph.D.
December 10, 2012

 

 

By | 2017-09-20T18:32:39+00:00 Ιούλιος 30th, 2017|Επιχειρηματικά θέματα, Πελάτης|0 Comments

About the Author:

Kατηγορίες

Επιχειρηματικά θέματα

Kατηγορίες

Kατηγορίες