Η ΠΩΛΗΣΗ ΚΑΙ Η ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΤΟΥ ΠΕΛΑΤΗ ΠΑΝΕ ΜΑΖΙ

///Η ΠΩΛΗΣΗ ΚΑΙ Η ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΤΟΥ ΠΕΛΑΤΗ ΠΑΝΕ ΜΑΖΙ

Η ΠΩΛΗΣΗ ΚΑΙ Η ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΤΟΥ ΠΕΛΑΤΗ ΠΑΝΕ ΜΑΖΙ

Σίγουρα οι όροι πώληση και η εξυπηρέτηση των πελατών είναι δύο κρίκοι της ίδιας αλυσίδας.

Βεβαίως έχουμε την υποχρέωση να τους προσφέρουμε προϊόντα υψηλού επιπέδου, πρέπει όμως παράλληλα να τους φροντίζουμε όσο το δυνατόν καλύτερα, προσφέροντας τους και εξυπηρέτηση υψηλού επιπέδου.

Άλλωστε δεν είμαστε μόνοι στην αγορά, ο πελάτης έχει πολλές εναλλακτικές λύσεις για να λύσει τα προβλήματα και να ικανοποιήσει τις ανάγκες του

Έτσι λοιπόν προσπαθώντας να επιλέξει και να αγοράσει ένα προϊόν, δεν επηρεάζεται μόνο από τη ποιότητα του προϊόντος, αλλά και από κάποιους άλλους παράγοντες, τους οποίους θεωρεί πολύ σημαντικούς

Ναι μεν επιδιώκει να αγοράζει εξαιρετικά προϊόντα σε πολύ καλές τιμές αλλά απαιτεί επίσης, διακεκριμένη εξυπηρέτηση και φροντίδα και άριστες διαπροσωπικές σχέσεις οι οποίες βασίζονται στη εμπιστοσύνη, στο σεβασμό και στην αξιοπρέπεια.

Και βεβαίως όλα αυτά να προσφέρονται από μια εταιρία και έναν συνεργάτη των οποίων η φήμη βρίσκονται σε ανώτατα επίπεδα.

Είναι αυτοί οι παράγοντες οι οποίοι προσδίδουν στην εταιρεία μας αλλά και σε μας τους ίδιους ένα μέγιστο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στην αγορά στην οποία δραστηριοποιούμαστε, και εξασφαλίζουν την μακροχρόνια επιτυχία μας.

Αυτοί οι παράγοντες βρίσκονται στα χέρια μας.

Έγκειται σε μας να τούς βάλουμε σαν κυρίαρχους στόχους και να τους επιτυγχάνουμε καθημερινά.

Το να εξυπηρετούμε καλά ή ικανοποιητικά έναν πελάτη δεν είναι πλέον καθόλου αρκετό.

Η εξυπηρέτηση μας πρέπει ναι είναι Διακεκριμένη, Απρόσμενη, και Συνεχής.

Δηλαδή απόλυτα επαγγελματική.

Στόχος του πωλητή πρέπει να είναι η Ανάπτυξη και Διατήρηση Σχέσεων Μακράς Διάρκειας με τον πελάτη.

 

REFERENCES
NEVER LET YOUR CUSTOMERS FORGET YOU!
Amy Moore
August 6, 2015

THE 3 ESSENTIALS CUSTOMERS WANT MOST
TOR CONSTANTINO
FEBRUARY 19, 2015

GREAT CUSTOMER SERVICE SKILLS SEPARATE THE GOOD FROM THE EXCEPTIONAL
Increase Customer Satisfaction (9 Strategies)
By Ross Beard
August 16, 2013

Increase Customer Satisfaction (9 Strategies)
By Ross Beard

By | 2017-09-20T18:32:51+00:00 Ιούλιος 30th, 2017|Επιχειρηματικά θέματα, Πελάτης|0 Comments

About the Author:

Kατηγορίες

Επιχειρηματικά θέματα

Kατηγορίες

Kατηγορίες