ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ ΜΑΣ;

///ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ ΜΑΣ;

ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ ΜΑΣ;

Συχνά οι συνεργάτες μιας εταιρείας αντιμετωπίζουν εκ μέρους του πελάτη παράπονα, διαμαρτυρίες, ανησυχίες, προβληματισμούς κλπ.

Σκεπτικισμός, παρεξηγήσεις , παράπονα είναι οι συνηθέστερες αντιδράσεις κατά τη διάρκεια της συζήτησης με τον πελάτη.

Η αλήθεια είναι όμως ότι ακόμη και να έχετε τα καλύτερα προϊόντα, να παρέχετε την καλύτερη εξυπηρέτηση, να φροντίζετε καθημερινά με τον καλύτερο τρόπο τους πελάτες σας, να κάνετε ότι είναι δυνατό να γίνει για να είναι οι πελάτες σας ευχαριστημένοι, αυτοί θα βρουν ένα λόγο για να διαμαρτυρηθούν .

Κάνουν λοιπόν οι συνεργάτες πάντα ότι μπορεί να γίνει για να σβήσουν φωτιές ή να κατευνάσουν τον πελάτη αλλά υπάρχει ένας βασικός κανόνας που λέει ότι δεν μπορείς να ικανοποιήσεις πάντα όλους τους πελάτες σου.

Βλέπετε η αλήθεια είναι για οποιοδήποτε πρόβλημα ενσκήψει μεταξύ του πελάτη και της εταιρείας ο πρώτος που τα ακούει είναι ο πωλητής.

Είναι άραγε εύκολο ή εφικτό να ικανοποιήσουμε όλες τις αντιδράσεις των πελατών μας εύκολα και θετικά;

Όχι, δεν είναι δυνατόν.

Όλοι μας γνωρίζουμε ότι σε αυτόν το κόσμο υπάρχουν πράγματα που γίνονται αλλά και πράγματα τα οποία όσο και να προσπαθείς δεν μπορείς να τα κάνεις.

Χειριστείτε αυτές τις καταστάσεις με κατανόηση συμπάθεια και σεβασμό προς το δικαίωμα του πελάτη να αντιδρά με τον τρόπο που θέλει.

Η αδιαφορία και η απόρριψη που εκδηλώνεται από τον πελάτη είναι ίσως από τις δυσκολότερες αντιδράσεις που αντιμετωπίζετε.

Εκείνο που μπορούμε να κάνουμε όμως, είναι να αντιμετωπίσουμε με ειλικρίνεια, και με μεγάλη προσοχή την προβληματική αντίδραση του πελάτη.

Να συνεργασθούμε με θετική διάθεση μαζί του και να κάνουμε ότι είναι δυνατόν να γίνει.

Ψάξτε συστηματικά , και ίσως να βρείτε ότι η διαμαρτυρία οφείλεται σε καταστάσεις που τελικά μπορείτε να αντιμετωπίσετε.

Έτσι ακόμη και εάν δεν τα καταφέρουμε ο πελάτης να αντιληφθεί ότι αυτό που ζητάει πράγματι δεν είναι δυνατόν να γίνει.

Υπάρχει η πιθανότητα ακόμη και μια αποτυχία επίλυσης ενός προβλήματος να ενισχύσει τις σχέσεις μεταξύ συνεργάτη και πωλητή.

Άλλωστε ένα παράπονο, μια διαμαρτυρία ή ένα πρόβλημα που ενέσκηψε μεταξύ του πελάτη και της εταιρείας μπορεί να μας βοηθήσει να βελτιώσουμε τον τρόπο παροχής εξυπηρέτησης της εταιρείας μας.

«Δεν είναι δυνατόν να κάνουμε τον πελάτη να πλήττει όταν αποφασίζει να αγοράσει κάτι»
(David Ogilvy)

«Μερικοί πωλητές προσπαθούν με το ζόρι να φέρουν το άλογο στην πηγή και να το κάνουν να πιεί νερό, θα ήταν καλύτερο να το κάνουν να διψάσει »
(Gabriel Siegel)

REFERENCES

The Power of Encouraging Customer Complaints
By john Tschohl
March 12, 2013

17 Ways to Deal With Unhappy Customers
How do you stop an irate customer from spreading the news?
By Young Entrepreneur Council

17 Ways to Deal With Unhappy Customers
How do you stop an irate customer from spreading the news?
By Young Entrepreneur Council

4 Steps to Recovering an Upset Customer
by Joe Stanton
October 10, 2014

Dealing with Difficult People
By Jjohn Radclyffe
November 8, 2013

7 STRATEGIES TO SUCCEED WITH THAT DEMANDING, DIFFICULT CUSTOMER
Sherrie Campbell
Psychologist, Author, Speaker
December 11, 2014

How to Deal with Customer Complaints Effectively
by Mary Shulzhenko
October 9, 2014

How to Wwin Back Lost Customers
Ddave Mattson
Ceo and President
February 06, 2015

By | 2017-09-20T18:43:03+00:00 Μάιος 9th, 2017|Επιχειρηματικά θέματα, Πελάτης|0 Comments

About the Author:

Kατηγορίες

Επιχειρηματικά θέματα

Kατηγορίες

Kατηγορίες