ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΚΑΙ Ο ΤΡΟΠΟΣ ΠΩΛΗΣΗΣ ΚΑΙ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΤΟΥ ΠΕΛΑΤΗ ΑΛΛΑΖΕΙ ΓΡΗΓΟΡΑ ΚΑΙ ΔΡΑΜΑΤΙΚΑ

///ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΚΑΙ Ο ΤΡΟΠΟΣ ΠΩΛΗΣΗΣ ΚΑΙ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΤΟΥ ΠΕΛΑΤΗ ΑΛΛΑΖΕΙ ΓΡΗΓΟΡΑ ΚΑΙ ΔΡΑΜΑΤΙΚΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΚΑΙ Ο ΤΡΟΠΟΣ ΠΩΛΗΣΗΣ ΚΑΙ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΤΟΥ ΠΕΛΑΤΗ ΑΛΛΑΖΕΙ ΓΡΗΓΟΡΑ ΚΑΙ ΔΡΑΜΑΤΙΚΑ

Μέρα με τη μέρα, ίσως και ώρα με την ώρα, ο κόσμος αλλάζει, και μαζί του βλέπουμε να αλλάζει γενικά και δραματικά και το επιχειρηματικό περιβάλλον, στο οποίο δραστηριοποιούμαστε.

Οι προκλήσεις που αντιμετωπίζει σήμερα ένας πωλητής είναι πάρα πολλές, και ο τρόπος με τον οποίο εργάζεται δεν έχει και μεγάλη σχέση με τον τρόπο που εργαζόταν πριν μερικά χρόνια.

Ένας μεγάλος παράγοντας που διαμόρφωσε το νέο επιχειρησιακό τοπίο είναι βεβαίως η διαφοροποίηση των συνθηκών λειτουργίας της αγοράς, αλλά ένα σημαντικό ρόλο επίσης παίζει και η διαφοροποίηση αυτού του ίδιου του πελάτη.

Τα πράγματα λοιπόν άλλαξαν και συνεχίζουν να αλλάζουν καθημερινά οπότε ο παλιός τρόπος πώλησης δεν έχει πλέον καμιά σχέση με την σημερινή επιχειρηματική πραγματικότητα.

Είναι αλήθεια ότι με τη πληθώρα των προϊόντων που υπάρχει στην αγορά, ο Πελάτης έχει πολλές εναλλακτικές λύσεις για να λύσει τα προβλήματα και να ικανοποιήσει τις ανάγκες του.

Έχει οργανωθεί λοιπόν πάρα πολύ καλά, είναι εξαιρετικά ενημερωμένος και ξέρει ακριβώς τί θέλει.

Θέλει να έχει αξιόπιστους προμηθευτές , και απαιτεί άκρως επαγγελματική συνεργασία, εμπειρία και συμπεριφορά από τον πωλητή.

Απαιτεί τα προϊόντα που του προσφέρονται να είναι εξαιρετικής ποιότητας ,σε πολύ καλές τιμές, ν’ απολαμβάνει άριστες διαπροσωπικές σχέσεις και βεβαίως εξυπηρέτηση υψηλού επιπέδου.

Και βεβαίως όλα αυτά να προσφέρονται από μια εταιρία και ένα συνεργάτη των οποίων η φήμη να βρίσκεται σε ανώτατα επίπεδα.

Η πώληση λοιπόν έχει δυσκολέψει πολύ, δεν είναι τόσο εύκολη όσο ήταν μόλις πριν μερικά χρόνια.

Η Συμβουλευτική (Partner) διαδικασία Πώληση και Εξυπηρέτηση του Πελάτη είναι μια διαδικασία πώλησης η οποία βασίζεται στη συνεχή προσφορά προστιθέμενης αξίας, ικανοποίηση αναγκών και λύση των προβλημάτων του πελάτη μέσω υψηλών ποιοτικών προδιαγραφών προϊόντων και υπηρεσιών που του προσφέρει.

Κανείς πλέον δεν αμφιβάλλει ότι το πιο σημαντικό μυστικό του επαγγελματία πωλητή είναι να ανακαλύπτει, να αποκαλύπτει, να βγάζει στην επιφάνεια τις ανάγκες , τις επιθυμίες και τα προβλήματα του πελάτη, και να τον βοηθήσει με τον καλύτερο τρόπο να τα λύσει.

Σίγουρα αυτός ο κανόνας κάνει τη δουλειά του πωλητή ευκολότερη, και αποτελεσματικότερη

Συμβουλευτική (Partner) Πώληση και Εξυπηρέτηση του Πελάτη πάει να πει προσπάθεια ανάπτυξης μακροχρόνιων κερδοφόρων διαπροσωπικών σχέσεων με τον πελάτη, οι οποίες πρέπει να βασίζονται στη εμπιστοσύνη, αλληλοαναγνώριση και αξιοπρέπεια.

Ο Πωλητής Κινείται από την Πώληση στη Στήριξη και Συμπαράσταση τόσο με τους Εσωτερικούς Πελάτες του, δηλαδή τους συναδέλφους του με τους οποίους συνεργάζεται μέσα στην εταιρεία, όσο και με τους εξωτερικούς του Πελάτες.
(Partnering Relationship)

Αναπτύσσουμε τις Διαπροσωπικές μας Σχέσεις και τη Συνεργασία με τους Εσωτερικούς και Εξωτερικούς μας Πελάτες Δουλεύοντας Πάνω σε Κοινούς Στόχους Αξίες και Οράματα

 

 

By | 2017-09-20T18:44:58+00:00 Μάιος 7th, 2017|Επιχειρηματικά θέματα, Πώληση|0 Comments

About the Author:

Kατηγορίες

Επιχειρηματικά θέματα

Kατηγορίες

Kατηγορίες