ΟΦΕΙΛΟΥΜΕ ΣΤΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ ΜΑΣ ΕΝΑ ΕΙΛΙΚΡΙΝΕΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΚΑΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΦΡΟΝΤΙΔΑ

///ΟΦΕΙΛΟΥΜΕ ΣΤΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ ΜΑΣ ΕΝΑ ΕΙΛΙΚΡΙΝΕΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΚΑΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΦΡΟΝΤΙΔΑ

ΟΦΕΙΛΟΥΜΕ ΣΤΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ ΜΑΣ ΕΝΑ ΕΙΛΙΚΡΙΝΕΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΚΑΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΦΡΟΝΤΙΔΑ

Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι ναι μεν οι Εξαιρετικές Διαπροσωπικές Σχέσεις με τον πελάτη βασίζονται στην επίλυση των προβλημάτων του και ικανοποίηση των αναγκών του, αλλά σημαντικό ρόλο παίζει και η καθημερινή συμπεριφορά μας προς τον πελάτη.

Οι πελάτες συνεχώς αυξάνουν τις απαιτήσεις τους.

Οι πελάτες θέλουν οι επαγγελματική τους σχέση με την εταιρεία σας να βασίζεται πάντα στην αλήθεια, την ειλικρίνεια και τις καθαρές κουβέντες.

Θέλουν να αισθάνονται άνεση, ασφάλεια, σιγουριά, εμπιστοσύνη.

Πρέπει λοιπόν να επικεντρωνόμαστε με όλες μας τις δυνάμεις στη συνεχή φροντίδα και εξυπηρέτηση του πελάτη.

Καταρχάς είναι απαραίτητη η συχνή επαφή μας με τον πελάτη ο οποίος πρέπει να είναι σίγουρος ότι, όχι μόνο δεν τον ξεχνάμε αλλά, και ότι είμαστε πάντα πλάι του, και στη διάθεσή του.

Με αυτόν τον τρόπο, και αυτός δε θα μας ξεχάσει και για εμάς θα είναι ευκολότερο να αντιληφθούμε πότε και γιατί μας χρειάζεται.

Είναι πολύ καλό να δημιουργούμε ένα περιβάλλον κατά τη διάρκεια της συζήτησης με τον πελάτη που να διέπεται από ειλικρίνεια και εμπιστοσύνη.

Και να μην ξεχνάμε ότι η εξυπηρέτηση του πελάτη είναι το στοιχείο που διαφοροποιεί έναν οργανισμό από τον ανταγωνισμό.

Είναι απαραίτητη η συνεχής μας προσπάθεια συνεχούς βελτίωσης των επαγγελματικών μας σχέσεων με τους πελάτες μας.

Συνεχής φροντίδα στον πελάτη, ώστε να μην έχει την αίσθηση ότι πάμε μόνο για να του πωλήσουμε το προϊόν μας.

Άψογη συμπεριφορά προς τον πελάτη σαν μακροχρόνιο εταίρο, στον οποίο προσφέρουμε λύσεις προβλημάτων και ικανοποίηση αναγκών.

Η λήψη προσωπικής ευθύνης τόσο για τα καλά όσο και για τα δυσάρεστα που προκύπτουν στην συνεργασία με τον πελάτη.
Δεν φταίνε πάντα οι άλλοι.

Ειλικρινής διάθεση να ακούτε με μεγάλη προσοχή αυτά που έχει ο πελάτης να σας πει.
Άλλωστε στόχος μας είναι να τον κάνουμε να μιλάει
Άσχετα εάν σαν Έλληνες που είμαστε μας αρέσει να μιλάμε παρά να ακούμε.

Πάντα συνεπείς στις υποχρεώσεις σας.

Ποτέ υποσχέσεις που δεν είμαστε απόλυτα σίγουροι ότι θα τηρήσουμε.

Πάντα ειλικρινείς και έντιμοι.

Ένα χαμόγελο και λέξεις όπως πχ «ευχαριστώ πολύ».

Μένοντας πάντα κοντά, όπως λέμε, στον πελάτη.

Μπορεί να είμαστε ευχάριστα άτομα, καλοστημένα, με ενδιαφέροντα και χιούμορ.

Δεν είναι αυτά όμως που θα αποσπάσουν τη προσοχή του πελάτη, και θα τον κάνουν να συνεργαστεί με εμάς.

Θα συνεργαστεί μαζί μας μόνο όταν ξέρει ότι είμαστε άτομα που ενδιαφέρονται ειλικρινά για αυτόν, τον φροντίζουμε, είμαστε πάντα κοντά του, έτοιμοι να κάνουμε τα πάντα για να του λύσουμε προβλήματα και να ικανοποιήσουμε ανάγκες

Ο πελάτης είναι ο άνθρωπός μας

By | 2017-09-20T18:45:09+00:00 Μάιος 7th, 2017|Επιχειρηματικά θέματα, Πωλητής|0 Comments

About the Author:

Kατηγορίες

Επιχειρηματικά θέματα

Kατηγορίες

Kατηγορίες