TΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΤΟΥ ΠΕΛΑΤΗ;

///TΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΤΟΥ ΠΕΛΑΤΗ;

TΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΤΟΥ ΠΕΛΑΤΗ;

Δεν είναι εύκολο να απαντηθεί αυτή ή ερώτηση.

Πώς να περιγράψεις κάτι το οποίο δεν βλέπεις, κάτι που δεν μπορείς να το πάρεις στα χέρια σου και να το επεξεργαστείς.

Κάτι το οποίο δεν είναι π.χ. ένα προϊόν, ή ένα αντικείμενο, το οποίο μπορείς να δείξεις στο πελάτη ή να του το περιγράψεις.

Παρόλα αυτά η προσφορά προηγμένης εξυπηρέτησης στο πελάτη συνιστά ένα σημαντικό παράγοντα , ένα καθοριστικό κίνητρο, στην απόφαση του πελάτη να αγοράσει ένα σημαντικό προϊόν.

Ο πελάτης τώρα πλέον δεν απαιτεί απλά ένα ποιοτικό προϊόν.

Απαιτεί και κάποια άλλα πράγματα από τον προμηθευτή του, όπως π.χ. εξαιρετική συνεργασία, συνεχή φροντίδα και βεβαίως διακεκριμένη εξυπηρέτηση.

Όλα αυτά μπορούν να κάνουν ευκολότερη, και πιο ολοκληρωμένη την αγορά του προϊόντος από τον πελάτη , και βεβαίως μπορούν να οδηγήσουν σε μια μακροχρόνια σχέση και συνεργασία μαζί του.

Λέγοντας Εξαιρετική Εξυπηρέτηση και Ικανοποίηση του πελάτη εννοούμε την ικανότητα και τη θέληση της εταιρείας να υπερκαλύπτει συνεχώς και αδιαλείπτως, αλλά μέσα στα πλαίσια του εφικτού, τις προσδοκίες ενός πελάτη.

Αυτό εξαρτάται από :

  • Το σύνολο του πολιτισμού που εκπέμπει η εταιρεία που πρέπει να είναι πάντα προσανατολισμένο στον πελάτη..Το Υψηλό Επαγγελματικό Επίπεδο των στελεχών της.
  • Από τη θέληση της εταιρείας να φροντίζει τον πελάτη ώστε να αισθάνεται όχι μόνο ευχαριστημένος αλλά και χαρούμενος με τη συνεργασία σας.
  • Την ανάπτυξη εμπιστοσύνης και αξιοπιστίας μεταξύ πελάτη και εταιρείας.
  • Την ειλικρινή δυνατότητα της εταιρείας να κάνει τους πελάτες να αισθάνονται ενδιαφέροντες και σημαντικοί.

Για να έχει η εταιρεία τα πλεονεκτήματα ενός ευχαριστημένου πελάτη δε θα πρέπει να τον αφήνουμε να φτάσει στην έκφραση παραπόνου ή μιας περισσότερο δύσκολης αντίδρασης.

Θα πρέπει να προλαμβάνουμε τέτοιες καταστάσεις.

Είναι γνωστό ότι ευκολότερα προλαβαίνουμε τη δημιουργία μιας δυσάρεστης κατάστασης, παρά να την ανατρέψουμε.

Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι ένας Ικανοποιημένος πελάτης μπορεί να είναι ένας διαχρονικός πελάτης.

Είναι ένας πελάτης τον οποίο πρέπει να διατηρήσουμε με κάθε θυσία.

Ο Πελάτης δεν αρκεί να αισθάνεται απλά ευχαριστημένος, ικανοποιημένος από τη συνεργασία μαζί σας.

Θα πρέπει ναι αισθάνεται χαρούμενος και άνετος, και να είναι σίγουρος ότι είσαστε αξιόπιστοι και μπορεί άνετα να σας εμπιστευθεί.

Λέξη κλειδί : Εμπιστοσύνη

REFERENCES

Top 15 Mistakes Made by Customer Service Professionals (Infographic)
By Mary Shulzhenko
March 15, 2017

Customer Service Phrases That Make a Difference
By Mary Shulzhenko
May 16, 2014

The Magic Words Customers Want to Hear
Mark Lenthall
Mar 16, 2016

The 3 Essentials Customers Want
Most
Tor Constantino
February 19, 2015

By |2017-11-11T10:02:23+00:00Μάιος 5th, 2017|Επιχειρηματικά θέματα, Πελάτης|0 Comments

About the Author:

Kατηγορίες

Επιχειρηματικά θέματα

Kατηγορίες

Kατηγορίες