ΚΑΤΑΡΧΑΣ Ο ΠΕΛΑΤΗΣ : Ο ΑΡΧΟΝΤΑΣ

///ΚΑΤΑΡΧΑΣ Ο ΠΕΛΑΤΗΣ : Ο ΑΡΧΟΝΤΑΣ

ΚΑΤΑΡΧΑΣ Ο ΠΕΛΑΤΗΣ : Ο ΑΡΧΟΝΤΑΣ

Που πάει να πει ότι πρέπει να τον έχουμε στο μυαλό μας συνεχώς, κάθε στιγμή ότι και εάν κάνουμε στην εταιρεία.

Οτιδήποτε αφορά τον πελάτη πρέπει να αποτελεί πρώτη προτεραιότητα για όλους τους συνεργάτες της εταιρείας.

  • Τα προβλήματα, οι ανάγκες, τα παράπονα του.
  • Η παροχή υπερέχουσας αξίας και υψηλού επιπέδου εξυπηρέτησης.
  • Η διατήρηση μακροχρόνιων σχέσεων που διακρίνονται από εμπιστοσύνη και αλληλοσεβασμό.

Τα τρία αυτά στοιχεία πρέπει να είναι οι κυρίαρχοι καθημερινοί στόχοι της δουλειάς μας.

Και πρέπει να επιδιώκουμε να πετύχουμε αυτούς τους στόχους γρήγορα, με διάθεση, ειλικρίνεια, και με όλες μας τις δυνάμεις.

Κάποιοι λένε ότι ο πελάτης έχει πάντα δίκιο.

Εγώ προτιμώ αυτό που είπε ο Zeke Adkins
Co-Founder of Luggage Forward
«‘Ο πελάτης δεν έχει πάντα δίκαιο.
Ο πελάτης δεν έχει ποτέ άδικο.»

Να θυμάστε πάντα.

Ότι και να γίνει, ο πελάτης παραμένει πελάτης.

Το ότι υφίσταται μια εταιρεία και λειτουργεί οφείλεται στον πελάτη.

Το ότι στην εταιρεία αυτή υπάρχει ένας μεγάλος ή μικρός αριθμός ατόμων τα οποία εργάζονται οφείλεται στο πελάτη.

Το ότι η εταιρεία έχει τη δυνατότητα να εξυπηρετεί τις οικονομικές της λειτουργίες οφείλεται στο πελάτη.

Δεν υπάρχει κανένας που μπορεί να υποχρεώσει κάποιον πελάτη να συνεργαστεί μαζί μας.

Αντίθετα μας κάνει τη τιμή να προτιμήσει εμάς και όχι τους ανταγωνιστές μας.

Καλό θα είναι ο πελάτης να βρίσκεται νοερά πάντα μέσα στη εταιρεία, και όχι έξω από αυτήν, και τούτο διότι πρέπει να είναι το κυρίαρχο σημείο αναφοράς κάθε σκέψης, ιδέας, σχεδιασμού, απόφασης που παίρνεται μέσα από τους τοίχους της εταιρείας.

Ο Peter Drucker είπε ότι το μοναδικό, εξαιρετικά ενδιαφέρον πράγμα που πρέπει να θυμάστε σχετικά με όποια επιχείρηση είναι ότι δεν υπάρχουν αποτελέσματα μέσα στους τέσσερις τείχους της.
Το αποτέλεσμα της δουλειάς είναι ένας ικανοποιημένος πελάτης.

“The single most important thing to remember about any enterprise is that there are no results inside its four walls. The result of a business is a satisfied customer.”
Drucker Peter

Ο απόλυτος προσανατολισμός λοιπόν του συνόλου της εταιρείας στοχεύει στην ανάπτυξη και διατήρηση εξαιρετικών διαπροσωπικών σχέσεων με τον πελάτη, σε συνδυασμό με τη παροχή διαρκούς και εξαιρετικού επιπέδου φροντίδας και εξυπηρέτησης του.

Καταρχάς λοιπόν ο πελάτης και ότι και να κάνει μην ξεχνάτε ότι «Ο ΠΕΛΑΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ Ο ΠΕΛΑΤΗΣ».

REFERENCES

Top 5 Reasons Why “The customer is always right” Is Wrong
By Alexander Kjerulf
Jun 15, 2014

Increase Customer Satisfaction (9 Strategies)
By Ross Beard
Customer Satisfaction
August 16, 2013 .

Customers Are Not Always Right. They Are Just Never Wrong.
By Zeke Adkins
Co-Founder of Luggage Forward
February 19, 2015

How to Say no to Customers Without Making Them Angry
By Olga Kolodynska
September 9, 2014

6 Tips to Help you Say no to Customers in a Positive Way
By Kkevin Gao
August 2nd, 2016 |

7 Tips on How to Say No to Customers
By Emily Triplett Lentz |
February 4, 2016

By |2017-09-20T18:45:56+00:00Μάιος 4th, 2017|Επιχειρηματικά θέματα, Πελάτης|0 Comments

About the Author:

Kατηγορίες

Επιχειρηματικά θέματα

Kατηγορίες

Kατηγορίες