ΟΙ ΤΡΕΙΣ ΤΥΠΟΙ ΤΟΥ ΠΕΛΑΤΗ

///ΟΙ ΤΡΕΙΣ ΤΥΠΟΙ ΤΟΥ ΠΕΛΑΤΗ

ΟΙ ΤΡΕΙΣ ΤΥΠΟΙ ΤΟΥ ΠΕΛΑΤΗ

ΠΕΛΑΤΗΣ ΕΠΙΚΕΝΤΡΩΜΕΝΟΣ ΣΤΟ ΚΟΣΤΟΣ
(TRANSACTIONAL CUSTOMERS)

Όντας επικεντρωμένος στο κόστος του προϊόντος που θέλει να αγοράσει δεν έχει και μεγάλη διάθεση να δημιουργήσει διαπροσωπικές σχέσεις.

Έχει τη βεβαιότητα ότι γνωρίζει πολύ καλά το προϊόν και ότι δεν χρειάζεται περισσότερη πληροφόρηση.

Συνέχεια παραπονιέται.

Εκφράζει συχνά, αντιρρήσεις και αμφιβολίες , και δεν θεωρεί ότι το προϊόν που του προσφέρουμε είναι το καλύτερο και ότι δεν μπορεί να αντικατασταθεί με κάποιο ανταγωνιστικό.

Μπορεί κάποιες φορές να αντιδράσει έντονα.

Γενικά σαν πελάτης έχει στις συζητήσεις έναν οικονομικό προσανατολισμό διότι πιστεύει ότι οι διαφορές μεταξύ των προϊόντων δεν είναι μεγάλες.

Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο το θέμα του κόστους τον ενδιαφέρει περισσότερο.

Ο πελάτης γνωρίζει το προϊόν πολύ καλά ίσως καλύτερα και από τον πωλητή Θεωρεί τον εαυτόν του Expert.

Κάπως επιθετικός.

Οικονομικού προσανατολισμού.

Είναι αναλυτικός, λογικός,ορθολογιστής, συναλλακτικός.

ΠΕΛΑΤΗΣ ΕΠΙΚΕΝΤΡΩΜΕΝΟΣ ΣΤΗ ΣΧΕΣΗ
(RELATIONSHIP CUSTOMER)

Χρειάζεται, ολοκληρωμένη πληροφόρηση, ενημέρωση, αξιόλογες συμβουλές και βοήθεια.

Θέλει να γνωρίζει πολλά για σας και την εταιρεία σας.

Χρειάζεται χρόνο για να δημιουργήσει νέες σχέσεις.

Είναι αυτός που θα χρησιμοποιήσει ή χρησιμοποιεί το προϊόν σας.

Θέλει εσείς να γνωρίζετε τις ανάγκες, τις επιθυμίες και τα προβλήματά του, ποιός είναι και τί χρειάζεται.

Έχει καλή σχέση με τον πωλητή, συζητάει μαζί του , και του στέλνει και μηνύματα.

Ο πελάτης έχει δομές είναι συντηρητικός.

ΠΕΛΑΤΗΣ ΕΠΙΚΕΝΤΡΩΜΕΝΟΣ ΣΤΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ
(PARTNERSHIP CUSTOMER)

Επιθυμεί μια Έντιμη, Πιστή και Μακροχρόνια Σχέση με τον Συνεργάτη και έχει Ανάγκη για ολοκληρωμένη Πληροφόρηση.

Είναι ο πελάτης που περιμένει το απόλυτα καλύτερο.

Θέλει να είστε θετικός απέναντι του και να τον γνωρίζετε πολύ καλά.

Θέλει λύσεις στις ανάγκες και τα προβλήματα του και να είστε proactive.

Συνήθως δεν παραπονείται.

REFERENCES
5 Types of Customers and How to Approach Them
By Jjacob Firuta
April 1, 2016

The 5 Types of Customers and How to Make Them Buy More
By Mark Hunter
December 30, 2016

The 5 Types of Customers and How to Make Them Buy More
Increase Your Loyal Customers to Increase Your Sales
By Mark Hunter
December 30, 2016

Understanding The 3 Main Types of Customers
By Sean McPheat Managing Director
21 May, 2009

What Are the Five Types of Customer Segmentation?
by Susan S. Davis
November 16, 2011

Top 5 Customer Types and How to Market to Them
By Kim Perila
Perila is the director of strategy & planning for Bridgz Marketing Group

By | 2017-09-20T18:46:11+00:00 Μάιος 3rd, 2017|Επιχειρηματικά θέματα, Πελάτης|0 Comments

About the Author:

Kατηγορίες

Επιχειρηματικά θέματα

Kατηγορίες

Kατηγορίες