ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΩΝ ΔΙΑΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ

///ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΩΝ ΔΙΑΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ

ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΩΝ ΔΙΑΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ

ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΠΡΟΣΤΙΘΕΜΕΝΗΣ ΑΞΙΑΣ ΣΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ

Προσφέρουμε Διαχρονική Προστιθέμενη Αξία στον πελάτη, μέσω εξαιρετικής ποιότητας προϊόντων και παροχής διακεκριμένης εξυπηρέτησης και φροντίδας.

Με απλά λόγια Προσφορά Προστιθέμενης Αξίας πάει να πει καταρχάς ποιοτικά προϊόντα, εξαιρετική εξυπηρέτηση και φροντίδα, αλλά και η ύπαρξη ενός γενικού πολιτισμού Προσφοράς Προστιθέμενης Αξίας, που να διέπει το σύνολο των τμημάτων της εταιρείας.

Είμαστε φιλικοί, υποστηρικτικοί και αποτελούμε πηγή γνώσεων, συμβουλών, λύσεων προβλημάτων, και ικανοποίησης αναγκών για τον πελάτη.

Μόνο σε ένα τέτοιο επιχειρηματικό περιβάλλον ο πελάτης θα αισθάνεται ασφαλής και σίγουρος ότι θα μπορέσει συνεργαζόμενος με την εταιρείας μας, να βρίσκει λύσεις των προβλημάτων του, και ικανοποίηση των αναγκών του.

Να έχει δηλαδή μια εξαιρετική διαχρονική συνεργασία με την εταιρεία μας.

Στόχος λοιπόν του συνόλου της εταιρείας είναι το επίπεδο της προσφερόμενης, προς τον πελάτη Διαχρονικής Προστιθέμενης Αξίας, να συνιστά ένα μεγάλο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα για αυτή.

ΣΕΒΑΣΜΟΣ, ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ, ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ, ΑΛΗΘΕΙΑ.

Ο σημαντικότερος στόχος του επαγγελματία πωλητή είναι να βγάλει στην επιφάνεια αυτό που ο πελάτης θέλει, και να τον βοηθήσει να βρει τον καλύτερο τρόπο για να το αποκτήσει.

Αυτός ο κανόνας κάνει σίγουρα την πώληση ευκολότερη, και βοηθάει στο να αναπτυχθεί μια μακροχρόνια, και έντιμη διαπροσωπική σχέση μεταξύ εταιρείας και πελάτη, η οποία θα βασίζεται στο Σεβασμό, την Αξιοπρέπεια, και κυρίως στην Εμπιστοσύνη.

Τρία άλλα στοιχεία που ο πελάτης θέλει να χαρακτηρίζουν τη συνεργασία του με την εταιρεία μας, είναι η Αλήθεια, η Ειλικρίνεια και οι Καθαρές Κουβέντες.

Βεβαίως όλα τα παραπάνω δεν είναι αρκετά διότι η ανάπτυξη τέτοιου επιπέδου διαπροσωπικών σχέσεων δεν είναι και πολύ εύκολη δουλειά.

Χρειάζεται πολύς κόπος και χρόνος και όχι μόνο αυτά.

Απαιτείται επίσης υψηλού επιπέδου επαγγελματισμός, που πάει να πει εξαιρετικές τεχνικές πωλήσεων, άρτια γνώση των προϊόντων.

Σίγουρα όμως αυτού του επιπέδου σχέσεις συνιστούν πραγματική Προσφορά Προστιθέμενης Αξίας προς τον πελάτη, και μας κατατάσσουν στα υψηλότερα επίπεδα επαγγελματισμού

ΕΙΛΙΚΡΙΝΕΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΚΑΙ ΦΡΟΝΤΙΔΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ

Μια εξαιρετική συνεργασία με τον πελάτη ξεκινάει με ένα ειλικρινές ενδιαφέρον και συνεχή φροντίδα για αυτόν.

Ο πελάτης θα συνεργαστεί μαζί μας μόνο όταν είναι σίγουρος ότι είμαστε πάντα στη διάθεση του, και ότι μπορεί να μας βρει οποτεδήποτε το θελήσει.

Είναι αλήθεια ότι εάν δεν ενδιαφερθούμε ειλικρινά για τον πελάτη μας, δεν πρόκειται να συνεργασθεί μαζί μας.

Άλλωστε το ίδιοι θα κάναμε και εμείς εάν ήμασταν στη θέση του.

Σίγουρα δεν είναι μια καλή επιλογή το να περάσει πολύς χρόνος χωρίς να επικοινωνήσουμε με κάποιον σημαντικό πελάτη μας.

Πρέπει λοιπόν να είμαστε δίπλα, όπως λέμε στον πελάτη διότι εάν δεν ξεχάσετε τον πελάτη σας δεν θα σας ξεχάσει και αυτός.
Χρησιμοποιούμε κάθε μέσο επικοινωνίας που διαθέτουμε και υπενθυμίζουμε στον πελάτη μας ότι είμαστε εδώ, ότι είμαστε κοντά του..

Αν και έχουμε στη διάθεσή μας πολλούς τρόπους για να επικοινωνήσουμε με τον πελάτη μας, ας μη ξεχνάμε ότι τίποτε δεν μπορεί να αντικαταστήσει την προσωπική επαφή.

ΤΗΡΗΣΗ ΤΩΝ ΥΠΟΣΧΕΣΕΩΝ

Καταρχάς πρέπει να αναγνωρίσουμε ότι ο Πελάτης αποτελεί το πιο σημαντικό στοιχείο της επιχείρησης μας, και ότι η αναπτυξιακή της πορεία, εξαρτάται από τον τρόπο με τον οποίο διαχειριζόμαστε τις διαπροσωπικές μας σχέσεις με τον πελάτη.

Είναι γνωστό ότι εύκολα δίνουμε μια υπόσχεση ακόμη και εάν γνωρίζουμε ότι δεν μπορούμε να την τηρήσουμε.

Κάποιος είπε ότι η πιο εύκολη υπόσχεση είναι αυτή που δεν μπορούμε να τηρήσουμε.

Μην τη δώσετε.

Άλλωστε είναι το λιγότερο παράξενο, εάν όχι καταστροφικό να δίνουμε υποσχέσεις τις οποίες δεν είμαστε απόλυτα σίγουροι ότι θα τηρήσουμε .

Δεν είναι μόνο τα προβλήματα που θα μας δημιουργηθούν εάν δε τηρήσουμε μια υπόσχεση που δώσαμε, είναι και ότι ο πελάτης θα απογοητευτεί και θα οδηγηθεί κατευθείαν στον ανταγωνισμό.

Είναι ο καλύτερος τρόπος για να στείλουμε τον πελάτη μας στην αγκαλιά των ανταγωνιστών μας.

Απλά θα τον χάσουμε.

Η αλήθεια είναι ότι οι πελάτες βαρέθηκαν τις αβέβαιες υποσχέσεις.

Δεν ανέχονται τις φρούδες υποσχέσεις και τα ψέματα, μικρά ή μεγάλα. Απαιτούν μια αξιόπιστη συνεργασία.

Με τη συνεργασία μαζί μας θέλουν να αισθάνονται άνεση, ασφάλεια, σιγουριά, και κυρίως εμπιστοσύνη.

Οφείλουμε λοιπόν να είμαστε απόλυτα συνεπείς στις υποχρεώσεις μας.

Αυτό θα μας κάνει να αυξήσουμε την αξιοπιστία μας απέναντι στον πελάτη, και να ενισχύσουμε τη φήμη μας..

Δεν πρέπει να ξεχνάμε όμως το πόσο δύσκολα αποκτάται μια καλή φήμη, η οποία μπορεί να χαθεί σε λίγα λεπτά, και για να την επανακτήσετε θα χρειαστείτε τεράστιες προσπάθειες και πολύ χρόνο.

Η μη τήρηση των υποσχέσεων είναι ο βασικότερος παράγοντας της καταστροφής μιας πολύ καλής σχέσεις με τον πελάτη μας.

 

REFERENCES

4 Things Your Customers Need to Hear You Say.

Francesca Di Meglio
October 14, 2015

4 Magic Words That Increase Sales
Mark Hayes
Jan 9, 2013

Τhe Μagic Words Customers Want to Hear
The Staff of Entrepreneur Media, inc.
March 31, 2015

Ten Tips for Getting the Most Out of Your Mentor
by Randi Bussin
Sep 15, 2008

The Gold Standard of Customer Relations University of Idaho Extension
Want to keep your customers happy?

Magic Words Your Customers Long TO Hear By By John R. Graham
Selling Power Magazine Article

Top 10 Client Relationship Management Tips Ethan Hathaway

5 Tips for Building Strong Relationships With Clients
By Αllen Duet
Vice President, Product Management at Swiftpage
June 17, 2014

 

 

 

By | 2017-09-20T18:55:29+00:00 Μάιος 1st, 2017|Επιχειρηματικά θέματα, Πωλητής|0 Comments

About the Author:

Kατηγορίες

Επιχειρηματικά θέματα

Kατηγορίες

Kατηγορίες