Monthly Archives: Ιούλιος 2017

//Ιούλιος

ΠΑΝΤΑ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ

Μια εξαιρετική και μακροχρόνια συνεργασία με τον πελάτη ξεκινάει με ένα ειλικρινές ενδιαφέρον και φροντίδα για αυτόν. Είναι αλήθεια ότι εάν δεν ενδιαφερθούμε ειλικρινά για τον πελάτη μας, δεν πρόκειται να συνεργασθεί μαζί μας. Άλλωστε εάν ήμασταν στη θέση του το ίδιο θα κάναμε και εμείς. Έτσι χτίζουμε τη φήμη μας η οποία θα μας [...]

By |2018-01-03T12:39:47+00:00Ιούλιος 30th, 2017|Επιχειρηματικά θέματα, Πωλητής|0 Comments

ΠΩΛΗΤΗΣ Η ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΤΟΥ ΠΕΛΑΤΗ;

Οι πελάτες απαιτούν από τον πωλητή ποιότητα και αξία, όχι μόνο όσον αφορά το προϊόν και τις υπηρεσίες του, αλλά και όσον αφορά και τις μεταξύ τους σχέσεις. Εξυπηρέτηση και Ικανοποίηση του πελάτη σημαίνει ανάπτυξη εξαιρετικών διαπροσωπικών σχέσεων. Η Συμβουλευτική Πώληση προϋποθέτει μεγάλη εμπειρία, η οποία βοηθάει στη δημιουργία εμπιστοσύνης του πελάτη προς το πρόσωπο [...]

By |2017-09-20T18:31:33+00:00Ιούλιος 30th, 2017|Επιχειρηματικά θέματα, Πωλητής|0 Comments

Ο ΧΑΡΟΥΜΕΝΟΣ ΠΕΛΑΤΗΣ

Ο ΧΑΡΟΥΜΕΝΟΣ ΠΕΛΑΤΗΣ Δεν είναι απλά ένας ευχαριστημένος ή ικανοποιημένος πελάτης. Είναι ένας πραγματικά χαρούμενος πελάτης, ο οποίος χαίρεται να συνεργάζεται μαζί μας. Επιτυγχάνεται κυρίως όταν η εξαιρετική φροντίδα εκ μέρους της εταιρείας ξεπερνάει τις προσδοκίες του πελάτη. Είναι μια συνεργασία η οποία χαρακτηρίζεται από εμπιστοσύνη, αξιοπρέπεια και αλληλοαναγνώριση. Προσοχή στα μικρά καθημερινά πράγματα διότι [...]

By |2018-01-03T12:40:21+00:00Ιούλιος 30th, 2017|Επιχειρηματικά θέματα, Πελάτης|0 Comments

ΟΙ ΠΡΟΣΔΟΚΙΕΣ ΤΟΥ ΠΕΛΑΤΗ

Οι πελάτες στην εποχή μας δεν αρκούνται σε μια απλή ενημέρωση ή πληροφόρηση σχετική με τα προϊόντα μας. Δεν αρκούνται σε μια συμβατική συνεργασία. Ο Πελάτης επιθυμεί μια ευχάριστη συνεργασία παραγωγική και αποτελεσματική. Θέλει να έχει την συνεργασία που θέλει όταν τη θέλει και όπου τη θέλει. Και εμείς πρέπει να είμαστε πάντα πλάι του. [...]

By |2017-09-24T13:22:15+00:00Ιούλιος 30th, 2017|Επιχειρηματικά θέματα, Πελάτης|0 Comments

ΚΑΘΟΡΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΥΠΕΡΚΑΛΥΨΗ ΤΩΝ ΑΝΑΓΚΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΣΔΟΚΙΩΝ ΤΟΥ ΠΕΛΑΤΗ

Οι απαιτήσεις του πελάτη για εξαιρετικά ποιοτικά προϊόντα, φήμη της εταιρείας και του συνεργάτη, και διακεκριμένη εξυπηρέτηση έχουν ανέβει κατακόρυφα. Άλλωστε ο Πελάτης έχει πολλές εναλλακτικές λύσεις για να λύσει τα προβλήματα και να ικανοποιήσει τις ανάγκες του. Έτσι λοιπόν απαιτεί εξαιρετικά προϊόντα, πολύ καλές τιμές, παροχή διακεκριμένης εξυπηρέτησης και φροντίδας, άριστες διαπροσωπικές σχέσεις οι [...]

By |2017-09-20T18:32:39+00:00Ιούλιος 30th, 2017|Επιχειρηματικά θέματα, Πελάτης|0 Comments

Η ΠΩΛΗΣΗ ΚΑΙ Η ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΤΟΥ ΠΕΛΑΤΗ ΠΑΝΕ ΜΑΖΙ

Σίγουρα οι όροι πώληση και η εξυπηρέτηση των πελατών είναι δύο κρίκοι της ίδιας αλυσίδας. Βεβαίως έχουμε την υποχρέωση να τους προσφέρουμε προϊόντα υψηλού επιπέδου, πρέπει όμως παράλληλα να τους φροντίζουμε όσο το δυνατόν καλύτερα, προσφέροντας τους και εξυπηρέτηση υψηλού επιπέδου. Άλλωστε δεν είμαστε μόνοι στην αγορά, ο πελάτης έχει πολλές εναλλακτικές λύσεις για να [...]

By |2017-09-20T18:32:51+00:00Ιούλιος 30th, 2017|Επιχειρηματικά θέματα, Πελάτης|0 Comments

Kατηγορίες

Επιχειρηματικά θέματα

Kατηγορίες

Kατηγορίες