Daily Archives: Μάιος 7, 2017

Η ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ (PARTNER) ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΠΩΛΗΣΗΣ ΚΑΙ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΤΟΥ ΠΕΛΑΤΗ

Η Συμβουλευτική Διαδικασία Πώλησης και Εξυπηρέτησης του πελάτη, είναι μία από τις κορυφαίες διαδικασίες, η οποία ανταποκρίνεται σε όλες τις σύγχρονες απαιτήσεις των επαγγελματιών πωλητών σε επίπεδο Τεχνικών Πωλήσεων, και Εξυπηρέτησης του Πελάτη. Είναι μια στρατηγική μορφή πώλησης και συνεργασίας, η οποία βοηθάει την εταιρεία να αναπτύξει μακροχρόνιες κερδοφόρες Διαπροσωπικές Σχέσεις με τον πελάτη, στις [...]

By |2017-09-20T18:44:16+00:00Μάιος 7th, 2017|Επιχειρηματικά θέματα, Πώληση|0 Comments

Ο ΠΩΛΗΤΗΣ: ΤΡΕΙΣ ΤΥΠΟΙ ΠΩΛΗΤΩΝ

ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΣ / ΣΥΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟΣ ΠΩΛΗΤΗΣ Η συναλλακτική μορφή πώλησης είναι το παλαιότερο σύστημα. Είναι ανελαστικό, ενοχλητικό. Ο πωλητής παρουσιάζει το προϊόν του με έναν μεγάλο μονόλογο σχετικό με τα πλεονεκτήματα του. Επικεντρώνει όλη τη συζήτησή του στο προϊόν. Στέλνει συνεχώς μηνύματα στον πελάτη αποφεύγοντας να λάβει μηνύματα από τον πελάτη. Δεν τον ενδιαφέρει η συλλογή πληροφοριών. [...]

By |2017-09-20T18:44:29+00:00Μάιος 7th, 2017|Επιχειρηματικά θέματα, Πωλητής|0 Comments

Η ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΤΟΥ ΠΕΛΑΤΗ ΣΕ ΑΡΙΘΜΟΥΣ

Γιατί μας εγκαταλείπουν οι πελάτες μας: 1% Λόγω θανάτου. 3% Μετατίθενται. 5% Βρίσκουν άλλους φίλους. 9% Λόγω του ανταγωνισμού. 14% Δυσαρέσκεια για το προϊόν. 68% Κακή Εξυπηρέτηση ( Service ) Dr. Michael LeBoeuf, in his book, “How to Win Customers and Keep Them for Life” 7 στους 10 των δυσαρεστημένων πελατών σας θα θελήσουν γρήγορα [...]

ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΚΑΙ Ο ΤΡΟΠΟΣ ΠΩΛΗΣΗΣ ΚΑΙ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΤΟΥ ΠΕΛΑΤΗ ΑΛΛΑΖΕΙ ΓΡΗΓΟΡΑ ΚΑΙ ΔΡΑΜΑΤΙΚΑ

Μέρα με τη μέρα, ίσως και ώρα με την ώρα, ο κόσμος αλλάζει, και μαζί του βλέπουμε να αλλάζει γενικά και δραματικά και το επιχειρηματικό περιβάλλον, στο οποίο δραστηριοποιούμαστε. Οι προκλήσεις που αντιμετωπίζει σήμερα ένας πωλητής είναι πάρα πολλές, και ο τρόπος με τον οποίο εργάζεται δεν έχει και μεγάλη σχέση με τον τρόπο που [...]

By |2017-09-20T18:44:58+00:00Μάιος 7th, 2017|Επιχειρηματικά θέματα, Πώληση|0 Comments

ΟΦΕΙΛΟΥΜΕ ΣΤΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ ΜΑΣ ΕΝΑ ΕΙΛΙΚΡΙΝΕΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΚΑΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΦΡΟΝΤΙΔΑ

Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι ναι μεν οι Εξαιρετικές Διαπροσωπικές Σχέσεις με τον πελάτη βασίζονται στην επίλυση των προβλημάτων του και ικανοποίηση των αναγκών του, αλλά σημαντικό ρόλο παίζει και η καθημερινή συμπεριφορά μας προς τον πελάτη. Οι πελάτες συνεχώς αυξάνουν τις απαιτήσεις τους. Οι πελάτες θέλουν οι επαγγελματική τους σχέση με την εταιρεία σας [...]

By |2017-09-20T18:45:09+00:00Μάιος 7th, 2017|Επιχειρηματικά θέματα, Πωλητής|0 Comments

Kατηγορίες

Επιχειρηματικά θέματα

Kατηγορίες

Kατηγορίες