Daily Archives: Μάιος 4, 2017

ΣΑΦΗΝΕΙΑ, ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ, ΑΠΛΟΤΗΤΑ . CLARITY / TRANSPARENCY /SIMPLICITY

Ίσως τα Τρία Σημαντικότερα Στοιχεία μιας «Διακεκριμένης Διοίκησης και Ηγεσίας» «Οι Αποτελεσματικοί Ηγέτες δεν πρέπει απαραιτήτως να είναι παθιασμένοι, ευχάριστοι, λαμπεροί, εξαιρετικοί ομιλητές. Οφείλουν όμως να είναι Σαφείς, Ξεκάθαροι και Απλοί στην έκφρασή, στη συνεργασία, και τη συμπεριφορά τους. Πράγματι η σαφήνεια είναι από τα σημαντικότερα στοιχεία τα οποία δημιουργούν αξιοπιστία , επιμονή,προσαρμοστικότητα, και δημιουργία» [...]

ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΦΙΛΙΚΗΣ ΣΧΕΣΗΣ;

Και βέβαια. Πρέπει όμως να τονίσουμε, ότι οι σχέσεις της εταιρείας με τον πελάτη, τις οποίες θα μπορούσαμε να τις ονομάσουμε επαγγελματικές φιλικές σχέσεις πρέπει να χαρακτηρίζονται από εμπιστοσύνη, αξιοπιστία και αμοιβαίο σεβασμό. Διότι ο Σωστός Πελάτης προσβλέπει στην ανάπτυξη μιας πραγματικής επαγγελματικής φιλίας. Ο πελάτης θέλει να βλέπει στο πρόσωπο μας ένα άτομο που [...]

By |2017-09-20T18:57:13+00:00Μάιος 4th, 2017|Επιχειρηματικά θέματα, Πωλητής|0 Comments

ΚΑΤΑΡΧΑΣ Ο ΠΕΛΑΤΗΣ : Ο ΑΡΧΟΝΤΑΣ

Που πάει να πει ότι πρέπει να τον έχουμε στο μυαλό μας συνεχώς, κάθε στιγμή ότι και εάν κάνουμε στην εταιρεία. Οτιδήποτε αφορά τον πελάτη πρέπει να αποτελεί πρώτη προτεραιότητα για όλους τους συνεργάτες της εταιρείας. Τα προβλήματα, οι ανάγκες, τα παράπονα του. Η παροχή υπερέχουσας αξίας και υψηλού επιπέδου εξυπηρέτησης. Η διατήρηση μακροχρόνιων σχέσεων [...]

By |2017-09-20T18:45:56+00:00Μάιος 4th, 2017|Επιχειρηματικά θέματα, Πελάτης|0 Comments

Kατηγορίες

Επιχειρηματικά θέματα

Kατηγορίες

Kατηγορίες