Monthly Archives: Μάιος 2017

//Μάιος

ΔΙΟΙΚΗΣΗ Η ΗΓΕΣΙΑ ; (MANAGEMENT or LEADERSHIP?)

Καταρχάς, εάν θέλουμε να επιλέξουμε τις βασικές ηγετικές Ικανότητες ενός  ΗΓΕΤΗ ΜΑΝΑΤΖΕΡ  (LEADER MANAGER) το πρώτο πράγμα που πρέπει να φέρουμε στο νου μας είναι ο καθορισμός των σπουδαιότερων ηγετικών ικανοτήτων από τον Αριστοτέλη το 350 πχ Δηλαδή πριν από 2.300 χρόνια.     Δεν πρέπει βέβαια να παραβλέψουμε και τον καθορισμό από τον Marcus [...]

By | 2017-09-20T18:35:26+00:00 Μάιος 15th, 2017|Διοίκηση, Επιχειρηματικά θέματα|0 Comments

ΗΓΕΤΗΣ (LEADER) ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΤΗΣ ΗΓΕΣΙΑΣ (LEADERSHIP)

 Το Leadership ( Ηγεσία) είναι ένας πολύ ενδιαφέρον παράγοντας του Management. Είναι ένα από τα ισχυρότερα εργαλεία που μπορεί να διαθέσει ο MANAGER. Είναι μπορούμε να πούμε είναι η άλλη όψη του MANAGEMENT. Γενικά η ΗΓΕΣΙΑ πηγαίνει πέρα από τους στόχους και κανόνες του ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ. Πηγαίνει πέρα από ένα απλό Σχεδιασμό, Εφαρμογή, Έλεγχο, Συντονισμό που [...]

By | 2017-09-20T18:35:38+00:00 Μάιος 14th, 2017|Διοίκηση, Επιχειρηματικά θέματα|0 Comments

ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ- MANAGER

Είναι το άτομο το οποίο στοχεύει στην ανάπτυξη της παραγωγικότητας, κάνοντας την δουλειά του σωστά, και απαιτώντας από τους υφισταμένους του να κάνουν το ίδιο.  Είναι το άτομο το οποίο θέτει συγκεκριμένους στόχους, και προσπαθεί να τους πετύχει τηρώντας αυστηρά και με ευλάβεια τους κανόνες, τις δομές και τις σταθερές διαδικασίες της εταιρείας του. Προσπαθεί [...]

By | 2018-01-09T12:30:38+00:00 Μάιος 10th, 2017|Διοίκηση, Επιχειρηματικά θέματα|0 Comments

ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ ΜΑΣ;

Συχνά οι συνεργάτες μιας εταιρείας αντιμετωπίζουν εκ μέρους του πελάτη παράπονα, διαμαρτυρίες, ανησυχίες, προβληματισμούς κλπ. Σκεπτικισμός, παρεξηγήσεις , παράπονα είναι οι συνηθέστερες αντιδράσεις κατά τη διάρκεια της συζήτησης με τον πελάτη. Η αλήθεια είναι όμως ότι ακόμη και να έχετε τα καλύτερα προϊόντα, να παρέχετε την καλύτερη εξυπηρέτηση, να φροντίζετε καθημερινά με τον καλύτερο τρόπο [...]

By | 2017-09-20T18:43:03+00:00 Μάιος 9th, 2017|Επιχειρηματικά θέματα, Πελάτης|0 Comments

Ο ΠΩΛΗΤΗΣ ΣΗΜΕΡΑ

Οι εταιρείες σήμερα αντιμετωπίζουν πελάτες οι οποίοι απαιτούν όλο και αυξανόμενη ποιότητα και προστιθέμενη αξία, όχι μόνο όσον αφορά το προϊόν και τις υπηρεσίες τους, αλλά και όσον αφορά και τις μεταξύ τους σχέσεις. Έτσι λοιπόν ο πωλητής ο οποίος είναι το κυρίαρχο στοιχείο της εφαρμογής των πλάνων εργασίας μιας εταιρείας βρίσκεται αντιμέτωπος με ένα [...]

By | 2017-09-20T18:43:27+00:00 Μάιος 9th, 2017|Επιχειρηματικά θέματα, Πωλητής|0 Comments

Η ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ (PARTNER) ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΠΩΛΗΣΗΣ ΚΑΙ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΤΟΥ ΠΕΛΑΤΗ

Η Συμβουλευτική Διαδικασία Πώλησης και Εξυπηρέτησης του πελάτη, είναι μία από τις κορυφαίες διαδικασίες, η οποία ανταποκρίνεται σε όλες τις σύγχρονες απαιτήσεις των επαγγελματιών πωλητών σε επίπεδο Τεχνικών Πωλήσεων, και Εξυπηρέτησης του Πελάτη. Είναι μια στρατηγική μορφή πώλησης και συνεργασίας, η οποία βοηθάει την εταιρεία να αναπτύξει μακροχρόνιες κερδοφόρες Διαπροσωπικές Σχέσεις με τον πελάτη, στις [...]

By | 2017-09-20T18:44:16+00:00 Μάιος 7th, 2017|Επιχειρηματικά θέματα, Πώληση|0 Comments

Ο ΠΩΛΗΤΗΣ: ΤΡΕΙΣ ΤΥΠΟΙ ΠΩΛΗΤΩΝ

ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΣ / ΣΥΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟΣ ΠΩΛΗΤΗΣ Η συναλλακτική μορφή πώλησης είναι το παλαιότερο σύστημα. Είναι ανελαστικό, ενοχλητικό. Ο πωλητής παρουσιάζει το προϊόν του με έναν μεγάλο μονόλογο σχετικό με τα πλεονεκτήματα του. Επικεντρώνει όλη τη συζήτησή του στο προϊόν. Στέλνει συνεχώς μηνύματα στον πελάτη αποφεύγοντας να λάβει μηνύματα από τον πελάτη. Δεν τον ενδιαφέρει η συλλογή πληροφοριών. [...]

By | 2017-09-20T18:44:29+00:00 Μάιος 7th, 2017|Επιχειρηματικά θέματα, Πωλητής|0 Comments

Η ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΤΟΥ ΠΕΛΑΤΗ ΣΕ ΑΡΙΘΜΟΥΣ

Γιατί μας εγκαταλείπουν οι πελάτες μας: 1% Λόγω θανάτου. 3% Μετατίθενται. 5% Βρίσκουν άλλους φίλους. 9% Λόγω του ανταγωνισμού. 14% Δυσαρέσκεια για το προϊόν. 68% Κακή Εξυπηρέτηση ( Service ) Dr. Michael LeBoeuf, in his book, “How to Win Customers and Keep Them for Life” 7 στους 10 των δυσαρεστημένων πελατών σας θα θελήσουν γρήγορα [...]

ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΚΑΙ Ο ΤΡΟΠΟΣ ΠΩΛΗΣΗΣ ΚΑΙ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΤΟΥ ΠΕΛΑΤΗ ΑΛΛΑΖΕΙ ΓΡΗΓΟΡΑ ΚΑΙ ΔΡΑΜΑΤΙΚΑ

Μέρα με τη μέρα, ίσως και ώρα με την ώρα, ο κόσμος αλλάζει, και μαζί του βλέπουμε να αλλάζει γενικά και δραματικά και το επιχειρηματικό περιβάλλον, στο οποίο δραστηριοποιούμαστε. Οι προκλήσεις που αντιμετωπίζει σήμερα ένας πωλητής είναι πάρα πολλές, και ο τρόπος με τον οποίο εργάζεται δεν έχει και μεγάλη σχέση με τον τρόπο που [...]

By | 2017-09-20T18:44:58+00:00 Μάιος 7th, 2017|Επιχειρηματικά θέματα, Πώληση|0 Comments

ΟΦΕΙΛΟΥΜΕ ΣΤΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ ΜΑΣ ΕΝΑ ΕΙΛΙΚΡΙΝΕΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΚΑΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΦΡΟΝΤΙΔΑ

Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι ναι μεν οι Εξαιρετικές Διαπροσωπικές Σχέσεις με τον πελάτη βασίζονται στην επίλυση των προβλημάτων του και ικανοποίηση των αναγκών του, αλλά σημαντικό ρόλο παίζει και η καθημερινή συμπεριφορά μας προς τον πελάτη. Οι πελάτες συνεχώς αυξάνουν τις απαιτήσεις τους. Οι πελάτες θέλουν οι επαγγελματική τους σχέση με την εταιρεία σας [...]

By | 2017-09-20T18:45:09+00:00 Μάιος 7th, 2017|Επιχειρηματικά θέματα, Πωλητής|0 Comments

Kατηγορίες

Επιχειρηματικά θέματα

Kατηγορίες

Kατηγορίες