Daily Archives: Απρίλιος 26, 2017

ΟΙ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΕΝΝΟΙΩΝ ΑΓΟΡΑΣ ΚΑΙ ΠΩΛΗΣΗΣ

ΚΥΚΛΟΣ ΑΓΟΡΑΣ ΠΡΟΣ ΚΥΚΛΟ ΠΩΛΗΣΗΣ Είναι σημαντικό να κατανοήσουμε τις διαφορές μεταξύ των όρων Πώλησης και Αγοράς. Δηλαδή το πώς αντιμετωπίζει ο πελάτης και ο πωλητής τη διαδικασία πώλησης. Και αυτό, διότι μόνο έτσι θα μπορέσουμε να εφαρμόσουμε το κατάλληλο στυλ Πώλησης στο κατάλληλο στυλ Αγοράς, που έχει ο πελάτης μας. Γνωρίζουμε ότι το βασικότερο [...]

By |2017-09-20T18:55:00+00:00Απρίλιος 26th, 2017|Επιχειρηματικά θέματα, Πωλητής|0 Comments

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΠΡΟΣΤΙΘΕΜΕΝΗΣ ΑΞΙΑΣ

Η ΠΡΟΤΑΣΗ ΠΡΟΣΤΙΘΕΜΕΝΗΣ ΑΞΙΑΣ Η διαδικασία πώλησης και εξυπηρέτησης του πελάτη διαφοροποιείται συνεχώς. Η αγορά γενικώς σκληραίνει, γίνεται μέρα με τη μέρα ποιο δύσκολη. πιό ανταγωνιστική, πιό περίπλοκη, και οι πελάτες αυξάνουν συνεχώς τις απαιτήσεις τους. Στην εποχή μας δεν είναι αρκετό να πουλάμε στον πελάτη αυτό που θέλουμε και με τον τρόπο που εμείς [...]

By |2017-09-20T18:54:44+00:00Απρίλιος 26th, 2017|Επιχειρηματικά θέματα, Πωλητής|0 Comments

ΚΙΝΗΤΡΑ ΚΑΙ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΑΓΟΡΑΣ ΤΟΥ ΠΕΛΑΤΗ

Ένας βασικός παράγοντας εκτίμησης του πελάτη, είναι να γνωρίζουμε, πολύ καλά, βάσει ποιών κριτηρίων και κινήτρων αγοράζει. Όσο περισσότερο γνωρίζουμε τον πελάτη μας, τόσο ευκολότερα θα αναγνωρίσουμε και θα ικανοποιήσουμε τις επιθυμίες, τις ανάγκες ή θα του λύσουμε πιθανά προβλήματά του. Αυτό θα μας βοηθήσει να βελτιώνουμε συνεχώς τις διαπροσωπικές μας σχέσεις με τον πελάτη, [...]

By |2017-09-20T18:52:17+00:00Απρίλιος 26th, 2017|Επιχειρηματικά θέματα, Πελάτης|0 Comments

Kατηγορίες

Επιχειρηματικά θέματα

Kατηγορίες

Kατηγορίες