Monthly Archives: Απρίλιος 2017

//Απρίλιος

ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΤΙΚΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ

Η διαπραγμάτευση είναι τέχνη, τεχνική και επιστήμη. Είναι μια από τις σπουδαιότερες και απόλυτα απαραίτητες δεξιότητες σε όλους όσους ασχολούνται με επιχειρηματικές δραστηριότητες, και όχι μόνο. Μπορούμε να πούμε ότι η διαπραγμάτευση είναι μια καθημερινή δραστηριότητα σε ένα επιχειρηματικό περιβάλλον, όπου ο καθένας μας διαπραγματεύεται με τους πάντες, για τα πάντα, πάντα. Κυρίως όμως είναι [...]

By |2017-09-20T18:55:14+00:00Απρίλιος 28th, 2017|Επιχειρηματικά θέματα, Πωλητής|0 Comments

ΟΙ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΕΝΝΟΙΩΝ ΑΓΟΡΑΣ ΚΑΙ ΠΩΛΗΣΗΣ

ΚΥΚΛΟΣ ΑΓΟΡΑΣ ΠΡΟΣ ΚΥΚΛΟ ΠΩΛΗΣΗΣ Είναι σημαντικό να κατανοήσουμε τις διαφορές μεταξύ των όρων Πώλησης και Αγοράς. Δηλαδή το πώς αντιμετωπίζει ο πελάτης και ο πωλητής τη διαδικασία πώλησης. Και αυτό, διότι μόνο έτσι θα μπορέσουμε να εφαρμόσουμε το κατάλληλο στυλ Πώλησης στο κατάλληλο στυλ Αγοράς, που έχει ο πελάτης μας. Γνωρίζουμε ότι το βασικότερο [...]

By |2017-09-20T18:55:00+00:00Απρίλιος 26th, 2017|Επιχειρηματικά θέματα, Πωλητής|0 Comments

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΠΡΟΣΤΙΘΕΜΕΝΗΣ ΑΞΙΑΣ

Η ΠΡΟΤΑΣΗ ΠΡΟΣΤΙΘΕΜΕΝΗΣ ΑΞΙΑΣ Η διαδικασία πώλησης και εξυπηρέτησης του πελάτη διαφοροποιείται συνεχώς. Η αγορά γενικώς σκληραίνει, γίνεται μέρα με τη μέρα ποιο δύσκολη. πιό ανταγωνιστική, πιό περίπλοκη, και οι πελάτες αυξάνουν συνεχώς τις απαιτήσεις τους. Στην εποχή μας δεν είναι αρκετό να πουλάμε στον πελάτη αυτό που θέλουμε και με τον τρόπο που εμείς [...]

By |2017-09-20T18:54:44+00:00Απρίλιος 26th, 2017|Επιχειρηματικά θέματα, Πωλητής|0 Comments

ΚΙΝΗΤΡΑ ΚΑΙ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΑΓΟΡΑΣ ΤΟΥ ΠΕΛΑΤΗ

Ένας βασικός παράγοντας εκτίμησης του πελάτη, είναι να γνωρίζουμε, πολύ καλά, βάσει ποιών κριτηρίων και κινήτρων αγοράζει. Όσο περισσότερο γνωρίζουμε τον πελάτη μας, τόσο ευκολότερα θα αναγνωρίσουμε και θα ικανοποιήσουμε τις επιθυμίες, τις ανάγκες ή θα του λύσουμε πιθανά προβλήματά του. Αυτό θα μας βοηθήσει να βελτιώνουμε συνεχώς τις διαπροσωπικές μας σχέσεις με τον πελάτη, [...]

By |2017-09-20T18:52:17+00:00Απρίλιος 26th, 2017|Επιχειρηματικά θέματα, Πελάτης|0 Comments

ΤΑ ΤΡΙΑ ΚΥΡΙΑ ΣΤΟΙΧΕΑ ΠΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΟΥΝ ΕΝΑ ΠΡΟΙΟΝ

Τρία είναι τα κυρίαρχα στοιχεία που πρωταγωνιστούν στην παρουσίαση ενός προϊόντος. Α. ΤΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΟΥ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ. Αυτό το οποίο καταρχάς ενδιαφέρει πάρα πολύ τον πελάτη μας, όταν του παρουσιάζουμε ένα προϊόν, είναι τα χαρακτηριστικά αυτού του προϊόντος. Και αυτό, διότι είναι απαραίτητο ο πελάτης να γνωρίσει σε βάθος και με λεπτομέρειες το προϊόν σας. Η [...]

By |2017-09-20T18:53:43+00:00Απρίλιος 25th, 2017|Επιχειρηματικά θέματα, Πώληση, Πωλητής|0 Comments

Kατηγορίες

Επιχειρηματικά θέματα

Kατηγορίες

Kατηγορίες